loading... Nuante de diversitate!
31 decembrie 2009 | By: Misu Radovici

La revedere 2009! La multi ani 2010!


   Cat de repede a trecut si anul acesta! Zilele au trecut ca un vis. Daca am cantari toate lucrurile am putea vedea ce insemnate sunt ele pentru vesnicie. Ce ne-a adus anul care tocmai se incheie? Ostie cel mai bine Dumnezeu, care ne-a pregatit drumul pe care l-am parcurs, ar trebui sa o stim si noi cei care mai des sau mai rar ... ne-am lasat calauziti de EL. Poti sa-i multumesti lui Dumnezeu pentru ocrotirea si dragostea SA? Eu cu siguranta pot face lucrul asta 
   Ce diferentiate au fost zilele anului acesta 2009! Adesea am inceput ziua in rugaciune si cant de lauda si am sfarsit-o frant de oboseala, tulburat sau ingandurat. De multe ori "path-ul" pe care Dumnezeu il desfasura inaintea mea mi se parea intunecat si lipsit de sens. "De ce-urile" nu au ezitat sa apara! Framantarile interioare si-au luat partea ... insa ... mai sus de toate Dumnezeu a fost Suveran! Chiar daca nu am inteles deplin ceea ce Dumnezeu pregatea am stiut si am crezut intotdeauna ca ceea ce face EL e bun si desavarsit. Un an binecuvantat se incheie ... unul an nou va incepe! Ce va aduce el? Sincer nu stiu si nici nu ma gandesc prea mult la asta! Ziua de ieri a trecut, ziua de azi e un cadou, iar ziua de maine e o promisiune! Iar cel ce tine promisiunile in mana Sa este Dumnezeu - TATAL MEU!
   De ce a fost anul asta binecuvantat? Am calatorit din nou in Africa si am putut lua contact cu miscarea crestina din Egipt, mi-am facut prieteni noi am cunoscut comunitati crestine noi, deosebite. Persoane deosebite mi-au intrat in inima si s-au "cimentat" foarte bine acolo. Si nu spun asta pentru ca aceste persoane m-ar fi laudat sau mi-ar fi adus un "boost" de imagine, ci pentru ca au fost persoane obiective care m-au ajutat sa inteleg mai bine confruntarile vietii, m-au sfatuit in momentele deosebite ale vietii, au fost alaturi de mine cand mi-a fost greu, insa care au stiu sa ma tempereze cand aveam tendinta de a o lua razna sau sa imi atraga atentia ca e nevoie de echilibru si intelepciune in actiuni, fapte si decizii. A fost un an binecuvantat deoarece Dumnezeu a folosit lucruri pe care eu nu le intelegeam pentru a aduce maturizarea si calirea caracterului meu. A fost un an binecuvantat pentru ca in ciuda esecurilor mele, Dumnezeu a fost alaturi de mine si m-a iubit!
    La acest sfarsit de an vreau sa spun doar ca oricat ni s-ar parea noua de banala calatoria cu trenul (si eu folosesc de cele mai multe ori mijlocul asta de transport), comparatia vietii cu o astfel de calatorie este foarte potrivita (cel putin in momentul asta). Dus de convoiul lansat in viteza, traversand dealuri, campii, munti sau orase, ca si calator am putut vedea defilandu-se inaintea ochilor mei peisaje vesele, locuri deosebite sau catune austere. Ca si calator nu am putut sa aleg unde oprea trenul desi poate daca as fi putut as fi ales doar locurile frumoase, ocolindu-le pe cele austere sau mai putin interesante. Insa traseul era deja facut de altcineva! Poduri si tunele, cotituri si rampe, semnale si macazuri, zone rapide si zone cu restrictie de viteza se succed fara zabava pana la destinatia finala. Cu toti suntem angrenati in aceasta "calatorie a vietii". Tunelurile nu ne-au ocolit ... am intrat in ele, unele mai lungi altele mai scurte, de multe ori in acele portiuni "trenul vietii" a redus viteza si, parea, sa nu mai iasa din acel intuneric. Ne-am (m-am) bucurat cand, in final, am iesit din nou la lumina si peisajul familiar noua a revenit ...Am regasit ziua insorita, livezile inflorite. Insa la fel de adevarat e ca, din loc in loc, trenul va opri pentru ca din el sa coboare calatorii ajunsi la destinatie.
   Acest sfarsit de an as vrea sa fie un prilej de multumire la adresa lui Dumnezeu! EL a faurit planul, a platit pretul "biletului de calatorie" pentru fiecare dintre noi cei care am acceptat sa calatorim cu "trenul vietii"!
MULTUMESC TATI! 
La revedere 2009! Bun venit 2010! 
2010 UN DECENIU NOU, UN INCEPUT NOU! Chiar si pentru tine ...

0 comentarii:

Search