loading... Nuante de diversitate!
13 decembrie 2009 | By: Misu Radovici

Prima zapada!

Ziua de ieri a adus inaintea mea "spectacolul" primei zapezi. A fost interesant sa vad fulgii de nea cazand pe pamant si acoperindu-l cu o noua haina. Spre seara cand stratul de zapada a devenit din ce in ce mai mare am privit mult timp natura statica, rece si tacuta ... In minte mi-a venit atunci un gand prin care Dumnezeu m-a cercetat. Natura din jurul meu PAREA a fi rece si tacuta ... pentru ca sub "acoperamantul" acela alb si rece, viata e prezenta chiar daca noi nu putem vedea lucrul acesta. De cate ori poate nu privim in jurul nostru si vedem oameni a caror viata pare a fi tacuta si rece. In interiorul lor insa Dumnezeu a lasat un lucru de valoare, care la fel ca si in cazul naturii, poate fi "trezit la viata".
Esti chemat sa iubesti intr-o lume rece si tacuta, esti chemat sa daruiesti lumina si speranta acolo unde parca totul pare a fi lipsit de viata. ESTI CHEMAT LA O VIATA IN ECHILIBRU!
Zapada se va asterne si peste viata mea si viata ta ... insa nu va ramane acolo decat pentru o perioada! Isus te (ne) iubeste!!! 

0 comentarii:

Search