loading... Nuante de diversitate!
17 ianuarie 2010 | By: Misu Radovici

Rugăciune...

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea putere ca să pot înfăptui ceva.
          El a făcut din mine o fiinţă slabă.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea sănătatea, ca să pot face fapte mari.
          El mi-a dat infirmităţi ca să pot face fapte mai bune.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea bogăţii, ca să dobândesc fericirea.
          El m-a făcut sărac pentru a dobândi înţelepciune.
L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea măreţie ca să fiu cinstită de oameni.
          El mi-a dat slăbiciune ca să îmi recunosc dependenţa de Dumnezeu.
L-am rugat să îmi dea toate lucrurile ca să mă pot bucura de viaţă.
          El mi-a dat viaţă ca să mă pot bucura de toate lucrurile.
Nu am primit nimic din tot ce am cerut în rugăciune, dar am primit tot ce sperasem. 
În ciuda rugăciunilor mele rostite rugăciunile mele nerostite au fost ascultate. 
Sunt cel mai binecuvântat om dintre toţi oamenii!

0 comentarii:

Search