loading... Nuante de diversitate!
29 martie 2010 | By: Misu Radovici

Simple cuvinte ...

Domnul meu: 
... iarta-mi gandul ascuns si egoist, fapta, vorba care raneste, pentru ca Te raneste pe Tine
... iarta-mi vointa slaba ce ma trage inapoi
... iarta-ma ca, de multe ori, fac ce stiu ca nu trebuie sa fac
... iarta-ma ca nu ma tin de promisiunile facute
... iarta-mi nemultumirea si nerecunostinta
... iarta-ma ca iau totul asa de usor...oamenii si ceeea ce mi-ai dat; invata-ma sa apreciez...
... iarta-ma ca nu ma gandesc mai des la Tine, ca nu ma rog mai mult, ca nu ma hranesc mai adanc din Tine
... iarta-mi pacatele pe care nu le stiu
... iarta-ma ca nu accept mustrarea, durerea, ca nu urmez in fiecare zi urma pasior Tai
... iarta-ma, Domnul meu
Acesta sunt, stii ce simt, ce gandesc, ce traiesc. 

Cine oare ma poate stii mai bine? Nimeni, absolut nimeni ... doar TU!
Material preluat de pe 9am/comunitate/forum

0 comentarii:

Search