loading... Nuante de diversitate!
3 aprilie 2010 | By: Misu Radovici

Privind crucea!

Sarbatoarea Pastelor se apropie cu repeziciune. Au mai ramas conform calendarului ... cateva ore. In aceste zile s-a vorbit si se vorbeste mult despre jertfa ispasitoare de pe Golgota. Insa inainte de a vedea crucea ca un lucru in folosul nostru (ceea ce ne va duce la credinta si inchinare), trebuie sa vedem crucea ca pe un lucru facut de noi (ceea ce ne va duce cu siguranta inspre pocainta si dorinta de a primi harul).
Printul compozitorilor de imnuri religioase din Scotia - Horatius Bonar a exprimat aceste ganduri intr-un mod deosebit in cateva versuri deosebite pe care as vrea sa vi le astern si voua in acest post:
"Eu am fost acel ce sfantu-I sange I-am varsat
 Eu sus pe cruce pironit L-am atarnat
 Eu am fost rastignitorul Fiului lui Dumnezeu
 Printre batjocoritorii Sai am fost iarasi si eu.
           Ma recunosc in gloata ce-n urlete-L hulea,
           Si-n vuietul de voci aud si vocea mea
           Am fost partas la rastignirea Lui, am fost,
           Si vina-mi recunosc si ura-mi fara rost.
 Parca ma vad la cruce ca jalnic hulitor
 Razand de al Sau geamat strigat sfasietor
 Totusi natanga-mi voce imi pare-nsingurata
 Si simt ca ironia-mi de toti mi-e condamnata."
Esti pregatit sa primesti harul? Salvarea? Binecuvantarea?
Toate aceste se pot inca primi ... trebuie doar sa vezi crucea ca un lucru facut de tine si poti beneficia de ea ca un lucru in folosul tau.
Sarbatori binecuvantate!

0 comentarii:

Search