loading... Nuante de diversitate!
3 mai 2010 | By: Misu Radovici

Despre atitudini!

Deunazi rasfoiam paginile unui site unde se gasesc meditatii si ganduri zilnice ... am gasit cateva ganduri extrem de frumoase pe care as vrea sa le impartasesc si cu voi astazi. Ele vin din partea unui om deosebit, un om care in scurta vreme a reusit sa devina prietenul meu (sau eu prietenul lui ... ) si mai mult decat atat un om care a reusit sa imi influenteze in bine viata de credinta si modul de a vedea, gandi si aborda lucrurile ... Multumesc mult pentru prietenia si sfaturile tale Mitrut!
Asa ca pentru voi astazi as vrea sa postez aceste scurte ganduri pe care el le avea pentru noi in 24.01.2008 ...
"Zambesc altora pentru ca mie mi-a zambit Dumnezeu!
Spun o vorba buna celui necajit pentru ca mie mi-a spus Isus o vorba buna cand eram cazut!
Daruiesc celui nevoias pentru ca mie mi S-a daruit El cand eram pierdut!
Ma jertfesc pentru altii pentru ca pentru mine S-a jertfit Mielul!
Iubesc pe vrajmasi pentru ca pe mine m-a iubit Domnul pe cand eram vrajmasi!
Binecuvantez pentru ca am fost binecuvantat de El ca sa fiu o binecuvantare!
Binecuvantez si nu blestem pentru ca am fost binecuvantat de El si nu blestemat!" (Mitrut Stiopu in Meditatia zilei de 24 ianuarie 2008)
Sper sa ne lasam inspirati de acest indemn meditativ si atitudinea noastra sa fie una pozitiva ... dumnezeiasca ... chiar din acest moment!
Blessings!

0 comentarii:

Search