loading... Nuante de diversitate!
5 iulie 2010 | By: Kostinush

Atentie

M-am gindit mult daca sa abordez acest subiect sau nu . In ultimele zile am auzit tot felul de relatari si am avut tot felul de discutii pe tema Duhului Sfint si am constatat cit de putin suntem dispusi sa ne schimbam si cit de putin iesim din confortul nostru doctrinal doar pentru a ne fi "bine".Nu vreau sa par dura, dar dupa discutii am fost intrebata daca am botezul cu Duhul Sfint? Sincer acest botez l-am primit acum multi multi ani in urma si am vazut multe si vad multe lucruri care ma intristeaza . Nu o sa fac aici referire la acel verset(pentru cei interesati este din Romani capitoulul 8, vesrsetul9 ) desi as vrea dar am vazut cit de putini inteleg reala semnificatie a acelui verset dar vreau sa spun doar atit sa nu punem mai presus de Domnul Isus pe Duhul Sfint pentru ca vad ca se cam intimpla din pacate. Pentru ce il dorim noi in viata noastra? ca sa faca minuni , prorocii, vedenii ,lucruri mari? pentru asta il vrem? Ce este Duhul Sfint in primul rind? Primul raspuns ar trebui sa fie acesta - o persoana dinstincta in Trinitate care are personalitate dinstincta si simtaminte distincte in raport cu Tatal si Fiul . In ultima vreme se pune mult accent pe lucrarea Duhului Sfint si se uita parca cu desavirsire cine ne-a rascumparat si a platit un pret pentru noi, am auzit pe baza versetului de mai sus ca iti pierzi mintuirea daca nu il ai(Duhul Sfint) - acolo din pacate scrie cu totul si cu totul altceva- si e asa de greu parca de acceptat. Cine este Duhul Sfint? In primul rind asa cum a spus Domnul Isus, el este Mingietorul , cel care a completat lipsa fizica a Mintuitorului pentru apostoli si care a dus mai departe lucrarea Fiului ,el nu are o lucrarea distincta fata de cea a Mintuitorului dar este o persoana distincta. Ce vrem noi de la el? Primul lucru pe care fariseii l-au intrebat pe Domnul Isus a fost daca face minuni, vindecari, asta pentru ei era dovada ca era trimisul lui Dumnezeu Tatal. Noi ce facem in ziua de astazi? primul lucru- intrebam daca e botezat cu Duhul Sfint daca are vorbire in alte limbi- oare pentru atit avem nevoie de Duhul Sfint in viata nostra ? Nu crede-ti ca poate e mai mult decit atit? Eu nu am nevoie de Duhul Sfint in viata mea pentru manifestarea LUi ,eu il vreu pe EL prezent cu toata persoana LUi prezent in viata mea !Nu vreau minuni mari !Nu vreau vindecari miraculoase ! IL VREAU PE MINGIETORUL in viata mea , si asta doresc tuturora care sunt flaminzi dupa Domnul. Sa nu ne inselam singuri oprindu-ne doar la manifestarea Duhului Sfint si nu la ce este EL si un mai mare semn de alarma- sa nu il punem mai sus sau in locul DOMNULUI ISUS ! CHRISTOSUL este mintuitorul nostru iarDuhul Sfint este mingietorul nostru.

0 comentarii:

Search