loading... Nuante de diversitate!
7 iulie 2010 | By: Kostinush

Pacea Domnului

Nu stiu voi cum sunteti zilele acestea dar eu am simtit nevoia de a ma apropia si a cugeta mai mult, de a cauta mai mult, de a simti mai mult. Am spus Domnului ca vreau sa ma apropii de El mai mult sa il simt mai mult sa stau mai mult de vorba cu El si sincer am primit un raspuns foarte socant , interesant daca pot sa spun asa - De ce ma cauti? Nu stii ca eu sunt tot timpul cu tine? Si mai mult in tine sunt acolo, e chiar asa de greu sa ma auzi? Cu sinceritate m-am cercetat si am reconoscut ca nu e greu e chiar simplu pentru ca parca pentru prima data mi s-a luat un val de pe ochi si parca am vazut pentru prima data cit e de usor sa-l gasesc, sa stau de vorba cu EL pentru ca El este tot timpul acolo in inima mea in sufletul meu trebuie doar sa cred asta dar cred eu destul? Am eu siguranta asta ca El este tot timpul cu mine si in mine? A fost un raspuns asa de simplu mi-am dat sema ca da cred asta, simt asta. Lacrimile mi-au curs pe obraz si a venit o pace imensa in inima mea cum nu am mai simtit niciodata am realizat ca e asa de usor nu trebuie sa ma lupt in rugaciuni ca sa ajung la EL, nu trebuie sa fac nimic decit atit sa am credinta ca El este cu mine si in mine tot timpul ca nu e undeva departe si nu trebuie sa fac penitente ca sa vina aproape de sufletul meu pentru ca EL Este sufletul meu. Trebuie doar sa ma incred cu totul in EL .Doresc sa cugetati si sa simtiti si voi pacea acea sfinta care este in voi. Acum va las sa ascultati Rugaciunea Domnului in limba pe care a vorbit-o EL acum 2000 de ani daca va e tare dor de El ascultati cuvintele din acest clip asa cum le-a rostit Domnul, limba pe care El a vorbit-o. Va doresc Pacea Domnului cu adevarat in inimile voastre.

0 comentarii:

Search