loading... Nuante de diversitate!
12 iulie 2010 | By: Misu Radovici

Valori si atitudini ...

Mi-am amintit in aceste zile de cuvintele unui prieten bun ... cuvinte care caracterizau atat de bine situatia in care (de multe ori) ne aflam ... Discutam cu mai multe persoane despre aceste lucruri ... iar concluzia la care am reusit sa ajung e ca trebuie sa facem ceva ... trebuie sa ne reintoarcem la aceste valori pierdute, uitate prin anumite "sertare" ... ignorate sau poate complet aruncate acolo de egoismul sau lipsa noastra de intelepciune ... As vrea sa relansez o provocare care a fost lansata in urma cu ceva vreme de prietenul meu scump Mitrut Stiopu ... prin cuvintele pe care el le-a folosit incercand sa sublinieze aceast lucru:

CINE IA STERGARUL?



Intr-o lume a celor avuti,
cine-si mai arunca painea pe ape?


Intr-o lume "rationala",
cine mai urca pe Muntele Moria impreuna cu singurul sau fiu?


Intr-o lume a comoditatii,
cine mai aduce "jertfe care costa"?


Intr-o lume plina de talhari,
cine mai unge rani cu untdelemn?


Intr-o lume a "economiei",
cine mai sparge vasul cu mir?


Intr-o lume a stapanilor,
cine mai slujeste?


Intr-o lume "plina de praf",
cine se mai incinge cu stergarul si spala picioarele aproapelui sau?


Deci dragul meu ... intrebarile este simpla ... raspunsul insa este si trebuie sa fie unul provocator ... Ce raspunzi?
P.S.: Materialul apartine lui Mitrut este preluat de pe TC din "Meditatia zilei"

0 comentarii:

Search