loading... Nuante de diversitate!
15 august 2010 | By: Misu Radovici

Cuvinte din inima ...

Cateva ganduri si cuvinte ... ganduri care le-am primit intr-o dimineata frumoasa (unde altundeva decat la Plopu) ... Pentru unii poate vor parea putin filosofice ... insa e ceea ce TATI mi-a vorbit mie personal la studiul (partasia) individuala atunci cand pe "scara lui Petru" am ajuns la "treapta cunoasterii" ...
Citind textul acela despre Saul din Tars si intalnirea lui cu Isus ... si privind la "scara" ... in minte mi-au venit aceste ganduri: ...Cunoasterea lui Dumnezeu este adusa de experimentarea unor momente de gratie. Acest lucru se poate face gradual sau, pentru unii, dintr-o data. A-L cunoaste pe EL aduce raspunsuri la intrebari existentiale relativ banale ca "Cine esti?" sau "Ce vrei sa fac?". A-L cunoaste pe EL sau poate in anumite cazuri a-L recunoaste este un moment exceptional deoarece aduce impacarea omului cu Dumnezeu (interactiunea Saul si Isus) si a omului cu omul (vezi interactiunea Anania-Saul din acelasi text). A-L recunoaste pe EL indeamna la dragoste, unitate si slujire ...
   Aceste cuvinte m-au atins in racoarea diminetii ... in timp ce vantul adia printre copacii care se ridicau maiestuos ... laudandu-L parca prin maiestuozitatea lor pe Cel ce le-a creat ... Soarele isi facuse deasemenea aparitia ... incalzind totul si anuntand o noua zi binecuvantata ... 
Si in acest decor ... Dumnezeu a atins inima mea ... si mi-a rostit acele cuvinte frumoase ...
Poate pentru voi pare a fi filosofie grea ... intortocheata ... insa pentru mine au fost "picuri din fagurul de miere" ... iar inima mea impreuna cu intreaga fiinta ... a putut fi dezmierdata si incurajata sa continue sa "descopere" si sa urce ... catre ceea ce trebuie sa devina telul nostru final ... a fi Oameni. Nu uitati ... "Lupta-te lupta cea buna!" insa nu uita ca in aceasta "lupta" sa fii si sa ramai OM ...
Un weekend binecuvantat!

0 comentarii:

Search