loading... Nuante de diversitate!
26 octombrie 2010 | By: Misu Radovici

O noua zi ...

Dumnezeu iti spune astazi: "Buna dimineata!" Dumnezeu iti daruieste o noua zi. O zi in care sa fii mai bun, o zi in care sa iubesti mai mult ... o zi in care sa fii asemenea Lui.
O noua zi ... in care El iti spune ... buna dimineata, dar in acelasi timp va fi acolo langa tine sa iti spuna si "Noapte buna!" ...
Ai la dispozitie o noua zi in care sa-L cunosti mai bine ... pentru ca El iti spune: 
"Bună dimineaţa! 
Trezeşte-te şi bucură-te de această zi pe care ţi-o dau!
Pentru tine am pregătit ceva special care să te călăuzească astăzi, în tot ce faci...
Eu voi fi cu tine, nu te îngrijora de nimic!
Nu uita să zîmbeşti, să încurajezi pe cei de lîngă tine...
Lasă-ţi inima deschisă şi nu judeca ceea ce nu întelegi. Eu pot vorbi în multe feluri!
Păstrează gîndul Meu în tine şi acceptă provocările pe care ţi le trimit.
Acum îţi spun: Noapte bună! A mai trecut o zi în care ne-am cunoscut şi mai bine!
"

0 comentarii:

Search