loading... Nuante de diversitate!
14 ianuarie 2011 | By: Misu Radovici

Lectii ... (de) pe drum ...

De cele mai multe ori viata nu e nici pe departe "gentila" sau finuta in ceea ce ne priveste. O alergare lunga ne sta inainte ... un drum mai mult sau mai putin imens am stabatut deja ... 
Si, de multe ori, pe drumul asta ... ne-am simtit inconjurati de intuneric, de slabiciune ... in trup sau poate mai ales ... in suflet, de desertaciunea vailor adanci sau de ce nu de desertaciunea culmilor de munte ...
De cate ori nu am fost "pe culmi" si totusi in cel mai ascuns coltisor al inimii ... inca mai era framantare ... inca mai era neliniste ... inca mai era ... si mai era ... si parca ecoul cuvintelor si al lucrurilor care erau incep sa dispara incet ... si sa se auda tot mai slab ... 
Desiderius Erasmus a prins in cateva cuvinte un concept extraordinar ..."De un Tamplar a fost lumea facuta si doar prin Acel Tamplar ea poate fi si refacuta." Pare oare atat de greu de inteles? Faptul ca poate de multe ori in viata "sacrifici" (desi nu la acelasi nivel) ... la fel cum poate la randul lui Tamplarul a "sacrificat" timp, sentimente, oboseala, truda, parti din El ... si intr-un final pe El Insusi ... ca si tu sa poti astazi sa spui ... "Cand credeam ca nu mai puteam alerga mai departe ... am primit o noua revelatie ... Cand credeam ca nu voi putea fi mai puternic ... o briza linistitoare blanda m-a purtat mai departe ... Cand am crezut ca voi cadea-n intuneric ... am simtit puterea reintorcandu-se ... Cand am crezut ca voi pica orice test ... am primit o a doua sansa (un vant nou)!"
Dumnezeu este si ramane ... alaturi de tine ... Dumnezeu este si ramane un Dumnezeu al celei de-a doua sanse ... 
Pentru unii a doua sansa se numeste sacrificiu ... pentru altii o mana intinsa ... pentru cei mai multi sacrificiu este o "tenebra" sumbra si palida la care se gandesc avand fiori reci in spate ...
Cea de-a doua sansa pentru omenire s-a numit sacrificiu ... sacrificiul Regelui devenit Tamplar ... Tamplarului devenit hoinar ... Hoinarului devenit proscris ... Proscrisului devenit un subiect de batjocura si dispret ... Batjocura si Dispretul care a biruit moartea si pacatul ... Biruitorul care a devenit Rege! 
In loc sa te concentrezi asupra problemelor tale si sa te descurajezi ... mai bine indreapta-te spre EL meditand la promisiunile Lui pentru tine. Poate ca esti "la pamant" ... dar NU trebuie sa ramai "la pamant" (Gandul care mi-a venit era defapt in engleza ... Maybe you're down, but you don' have to stay down). Dumnezeu e gata, e dispus si e in stare sa te ridice. Tot ce ai nevoie e poate o ... noua pala de vant.


PS: desi i like more versiunea 2010 cu Greg X Voltz (Classic Petra) ... se pare singurele versiuni pe care le-am gasit sunt ceva mai vechi ... asa ca si eu si voi tre' sa va multumiti cu ce am reusit sa gasesc ...

0 comentarii:

Search