loading... Nuante de diversitate!
13 februarie 2011 | By: Misu Radovici

Povestea LUI povestea noastra!?! Istoria LUI istoria noastra!?!

"History is HIS-STORY!" ... cuvintele astea m-au provocat ... Poate pentru limba romana nu au un sens semantic, fonetic sau poetic traducerea fiind "Istoria e povestea Lui" ... dar privirile mi s-au oprit asupra acestui joc de cuvinte si efectiv au refuzat sa se desprinda ... M-am intrebat de ce? 
Am deschis Scriptura ... "La inceput Dumnezeu a facut ...", apoi am mers mai departe si "Noe a capatat mila inaintea Domnului" ... m-am oprit apoi la Avraam "prietenul lui Dumnezeu" ... Isaac si Rebeca ... Iacov ... Moise ... David ... Solomon ... Neemia ... Ioan ... Isus ... ucenicii ... si m-am oprit in momentul in care am ajuns la "Si iata, Eu vin curand! ... Da, Eu vin curand!" ... Dadeam pagina dupa pagina ... si ochii mi se opreau pe anumite pasaje ... pe anumite cuvinte ... 
"Vedeam" imparatii ridicandu-se ... "vedeam" imparati in ascensiune sau in decadere ... si totul parea sa urmeze acelasi model ... inceput-ascensiune-apogeu-decadere si probabil ca imaginea celor 4 imparatii din Daniel e (si va ramane) cea mai sugestiva ...
Imparati, regi, faraoni, generali, capetenii ... iar deasupra tututror "tesut si "intretesut" in tot si toate ... EL! EL si istoria LUI! As putea spune chiar ... EL si "viata" LUI ... iubind, dorind ... asteptand ... facand totul pentru ca istoria si povestea fiecaruia dintre noi sa devina ... ceea ce trebuia sa fie inca de la inceput ... de la creatie, de la primul "Sa fie ...".
History is HIS-STORY!Istoria e povestea LUI! ... El o spune sau scrie de la prima slova pana la ultima ... iar langa atatia si atatia regi, imparati, generali, profeti ... apostoli si ucenici ... in toata aceasta poveste inceputa de la primul "Sa fie ..." ... EL ne-a asezat si pe noi ... pe fiecare din noi ...
A zis in dreptul fiecarui dintre noi un "Sa fie ..." la anumite perioade de timp ... la unii mai devreme la altii mai tarziu ... la unii iarna ... la altii vara ... 
Si prin acel "Sa fie ..." in dreptul meu si al tau ... TATI a inceput o noua fila de istorie ... o fila care in final va trebui sa spuna ... "My history is HIS-STORY!" ... Istoria mea este povestea LUI ...

Scrie o poveste frumoasa! Creaza istorie!

Fa din viata noastra ... istoria TA!Fa din viata TA ... istoria noastra!

0 comentarii:

Search