loading... Nuante de diversitate!
3 martie 2011 | By: Misu Radovici

Si ... ingerii plang??? ...

Am intalnit cautand anumite lucruri pe net ... cateva versuri exceptionale. 
Si versurile astea suna cam asa ...


Weeping Angels (Ingeri Ce Plang)

The weeping angel (Ingerul ce plange)
Held my hand and wiped my tears (M-a tinut de mana si mi-a sters lacrimile)
And said, Child the world today seems cruel (Si a zis, Copile lumea de azi pare asa de cruda)
But the sun will come out and will erase your fears … (Dar soarele va rasari din nou si iti va sterge temerile)  

Why are angels crying? (De ce plang ingerii?)
They cry for you, because they feel your pain. (Ei plang pentru tine, pentru ca iti simt durerea
They cry because you got lost. (Ei plang pentru ca tu te pierzi)
They cry tears of joy because they found you. (Ei plang cu lacrimi de bucurie pentru ca te-au gasit.)

Weeping angels share my sorrow, (Ingerii ce plang imi impartasesc tristetea)
I am not alone … (Eu nu sunt singur ...)
I know that the pain will go away (Stiu ca durerea va trece)
And my angel will not leave me. (Si ingerul meu nu ma va parasi.)


Ei bine ... poate ca (logic si biblic) ati putea voi spune ca ingerii nu au sentimente, ca nu pot sa planga ... 
Adevarat ... intr-o mare masura ... si, totusi, ... exista atatia "ingeri" in jurul nostru ... persoane vii, cu sentimente, persoane capabile sa zambeasca alaturi de noi ... sa verse o lacrima cu/pentru noi ...
Poate ca ei sunt "ingerii" nevazuti ... persoanele care ne lipsesc de atatea ori ... persoane care conteaza atat de mult pentru viata noastra.
Poate ca veti zice (si aici nu cred ca o sa dau cuiva dreptate vreodata) ca nu trebuie sa ne bazam prea mult pe cei din jur ... Poate ca nu ... dar omul e prin definitie o fiinta sociala ... si mai mult decat atat Biblia ne zice ca e ferice de cei ce sunt 2 pe un drum sau 2 intr-un pat ... dar e vai de cel ce e singur ... 
Asa ca prefer sa am persoane langa mine ... chiar daca din aceasta categorie fac parte ...chiar si astfel de "ingeri" ... weeping angels ... 

0 comentarii:

Search