loading... Nuante de diversitate!
12 aprilie 2011 | By: Misu Radovici

... m-a iubit ... m-a salvat!!!

De ceva vreme am in minte acest gand: "Traind El m-a iubit ... murind El m-a salvat!" Ma uit in urma si vad efectiv acea iubire pe care o intalnesc in Biblie si pe acre Isus a aratat-o persoanelor din vremea Lui.
Il vad iubindu-ma si atunci cand poate ca Petru aveam tendinte de bravada, accese colerice sau atitudini "razboinice" ... Il vad oferindu-mi agape-ul si atunci cand poate trist, obosit si plin de ranile bataliilor cu "demonii" interiori ma intorc la El cautand sursa de alinare si restaurare ... Il vad primindu-ma cu bratele deschise chiar si atunci cand poate ca un fiu risipitor ma intorc cu o lacrima in ochi ... si cu un suflet sfasiat ... Il vad oferindu-mi iubirea-I imensa la fel ca unui Ioan ... cu momente tandre in care pot sa imi plec capul pe pieptul Lui si sa Il aud cum imi spune in soapta: "Esti pretios ... am ales acest drum pentru ca te iubesc!"
Traind El m-a iubit ... murind El m-a salvat!
Prin Golgota ... tot ce era intunecat, tot zbuciumul ... toata negura ... totul a fost iertat, spalat ... platit. Prin Golgota am o justificare vesnica. Prin Golgota am asigurat ... darul cel mai de pret.
La Golgota ... El a purtat crucea pentru ca eu sa pot purta coroana.
Traind El m-a iubit ... murind El m-a salvat! 

0 comentarii:

Search