loading... Nuante de diversitate!
20 aprilie 2011 | By: Misu Radovici

Poti sa ma auzi?!?

Ma poti oare auzi? Ma mai poti oare auzi? ... Atat de jos, atat de departe ... atat de mic ... atat de slab ... cu atatea nuante de grey care incearca parca din ce in ce mai salbatic sa isi faca loc ... sa se cuibareasca prin micile crapaturi ale unui suflet in cautarea linistii ...
Ma mai poti oare auzi? ...
Povestea acestei intrebari ... trista, ciudata si ... oarecum stranie ...
Prima data El e cel ce intreaba ... "Unde esti?" sau cu alte cuvinte "Hey omule ... ma mai auzi ... stii inca sunt aici ... tu unde (sau de ce nu ... cum) esti?" ... Apoi in scurgerea acea pe care clasicii au numit-o "fugit irreparabile tempus" ... incetul cu incetul rolurile au inceput sa se schimbe ... si omul e acum cel care se intreaba: "Ma mai auzi TU oare?" ... pentru ca in final totul sa "revina" (oarecum) la normal ... prin acel "Dumnezeul meu, Dumnezeul meu ... pentru ce M-ai parasit?" (TATI cum se face ca de aceasta data pari a nu ma mai auzi) ...
Ma poti inca oare auzi? ... Alunec printre crapaturile abisului ... gandurile ... sufletul imi sunt invadate de momentele de har ... de acele sublime momente de gratie in care soapta Ta imi mangaia sufletul, imi intarea "aripile" obosite si zdrentuite de viscole, furtuni si ... abisuri.
Ma simt (poate) din ce in ce mai singur desi in jurul meu exista destul de multe persoane ... cu toate ca in extrem de multe momente desi nu e nimeni langa mine totusi singuratatea sau tristetea nu pot (deloc) sa imi atinga sufletul. 
Ma poti oare inca auzi? ... Poti? Chiar si atunci cand poate in cel mai crancen mod ... "anotimpurile" se izbesc unul de altul intr-un razboi infernal si interminabil ... chiar si atunci oare poti? Nu vreau sa am o inima rece, nu vreau sa am un suflet de gheata ... nu vreau ca amorteala sa imi cuprinda fiinta ... desi ... in anumite momente frigul ... gheata si amorteala imi sunt singurele travel companions ... ohhhhh cat de mult as vrea sa ma auzi ...
Alunec ... ma indrept spre locuri necunoscute mie ... si ma intreb o sa fii oare acolo? Astept atingerea ta ... atingerea aceea blanda si datatoare de viata ...
Nu vrea sa raman singur pe drumul asta ... de aceea TE intreb (din nou sau pentru a cata oara) ... "ma mai auzi? inca mai poti sa ma auzi?" ...
Mi-e dor de TINE!!! Stau cu mana intinsa ... intinsa spre Tine ... intinsa spre Cer ... 
Oare ma mai auzi? sau poate ar trebui poate mai degraba sa intreb  ... dar oare eu TE mai aud?
Sper ... cred ... astept ...  

0 comentarii:

Search