loading... Nuante de diversitate!
6 mai 2011 | By: Misu Radovici

Lumea a devenit mai saraca ... mai goala ...

Nu stiu daca sa spun ca sunt trist ... sau daca sa ma bucur ...
Poate va veti intreba de ce? Fiind plecat ... am cam pierdut "stirile" ... asa ca de abia acum doua zile am aflat ca lumea noastra a devenit mai saraca ... mai goala ...
David Wilkerson a trecut la Domnul ... s-a dus ... acasa ...
Da stiu ca evenimentul s-a intamplat in 27 aprilie ... dar la data aia eu eram departe de Romania, departe de Europa ... si fara posibilitatea de a accesa netul ... 
Pentru cei care poate nu stiti (nu ati aflat inca) David a suferit un accident de masina si a fost declarat mort la locul accidentului ... iar sotia lui a avut nevoie de spitalizare insa se afla in momentul de fata in afara pericolului. Binecunoscutul evanghelist, scriitor si om ... David W. se mutase din NY in statul Texas ... 
Lumea ii va simti lipsa ... insa in urma lui vor ramane cele 30 de carti scrise, nenumaratele predici si cruciade evanghelistice ... memoria unui barbat devotat care a stat la dispozitia si in slujba Domnului mai bine de 50 de ani ...
Pe data de 14 mai ora 2 PM (ET) se va tine un serviciu in memoria celui care a influentat generatie dupa generatie ... in Time Square Church din Manhattan, NY iar CBNNews va transmite in direct evenimentul ...
M-au impresionat la el determinarea, hotararea si puterea de a ramane vertical in fata tuturor obstacolelor ... am fost incurajat de carti ca "Crucea si pumnalul", "Crucea este inca mai tare ca pumnalul", "Un Dumnezeu puternic in vremuri de nevoie" (pe care am citit-o in limba germana neavand alta varianta a cartii) ... am meditat la viata si alergarea mea atunci cand in 2005 a fost prezent in Bucuresti la o conferinta de cateva zile si m-am simtit provocat la actiune prin sutele de mesaje pe care le-am vazut la posturile TV crestine americane sau pe Youtube ...
Cum as putea comemora eu memoria acestui extraordinar om al credintei? ... pe blogul meu destinat citatelor "Nestemate peste veacuri" am inceput sa postez cateva dintre cuvintele marerui om David Wilkerson. Este singurul mod in care consider ca pot cinsti memoria unui om deosebit care (fara sa stie, fara sa aiba nici macar cel mai mic habar) a fost alaturi de mine prin ceea ce a facut, scris, spus.
Rest in peace David! Say "Hello" to DADDY for me!

3 comentarii:

cella spunea...

Am aflat despre moartea lui imediat si m-am gandit la "Crucea si pumnalul", cartea care m-a fascinat. M-a infricosat credinta acestui om si multa vreme mi-a fost teama sa vreau sa am credinta lui ca nu cumva sa trebuiasca sa ma duc si eu ca el p[rin cine stie ce cartier famat :d
Pamantul a saracit cumva cu un om. Om ce acum e ACASA!

Misu Radovici spunea...

Yea ...
He will be missed ... dar in acelasi timp acum e acasa la TATI ...
Pentru mine a fost si va ramane o inspiratie si un model ...

Nathanael [HistoryMaker] spunea...

David Wilkerson, a true Hero! Crucea si Pumnalul, cartea scrisa de el, a fost prima care mi-a influentat viata si modul de a gandi inspre a avea curajul sa risti de dragul lui Dumnezeu si a oamenilor...

Search