loading... Nuante de diversitate!
20 octombrie 2011 | By: Kostinush

Ginduri ! Intrebari! Poate raspunsuri?

      Am stat mult pe ginduri daca sa postez sau  nu aceste materiale , sunt o persoana careia nu prea ii plac polemicile dar zilele trecute am urmarit eliberarea lui Gillat (poate am gresit cum se scrie iertare) , si ceea ce am vazut cu totii sau poate  nu chiar toti  m-a pus mult pe ginduri. Am auzit declaratiile facut de tabara adversa Israelului si m-a cuprins groaza, atunci am inteles ca nu este chip de pace , ca arabii acestia nu vor pace sub nici un chip cu Israelul , tara , pamantul si poporul ales de Domnul si ca venirea LUI este atat de aproape. Poate zice-ti " pai ce treaba am eu cu cineva de nu stiu unde " , pai daca crezi cu adevarat ca DUMNZEU este DOMNUL tau, adica Dumnezeul lui Avraam , Isaac si Iacov atunci automat trebuie sa te intereseze si sa ma intereseze. Nu spun mai multe il las pe acest palestinian adica mai bine spus arab care l-a aceptat in viata lui personala pe Domnul Isus Christos ca mantuitor (caci mai este un alt Isus adica Isa) sa explice mult mai bine ce este cu aceasta religie si cit de periculoasa este ea pentru noi crestinii si pentru evrei si pentru lumea intreaga.

0 comentarii:

Search