loading... Nuante de diversitate!
27 noiembrie 2011 | By: Kostinush

THE BODY OF CHRIST !!!

      Este din nou duminica si poate astazi te-ai bucurat la biserica ai cintat, te-ai rugat , ai ascultat o predica frumoasa te-ai intors in sanul familiei tale intr-un loc caldut ...... si este frumos nu e nimic rau in asta nu ....?  Astazi imi pun mie o intrebare, iti pun tie o intrebare ...... te-ai rugat astazi pentru fratii in credinta din lumea larga care sufera pentru credinta a caror viata este tot timpul amenintata pentru ca sunt crestini .  Te-ai rugat pentru cei din TRUPUL LUI CHRISTOS care sunt in suferinti inimaginabile doar pentru ca fac parte din acest TRUP.  Una este biserica , comunitatea din care fac si faci parte si alta este TRUPUL LUI CHRISTOS, esti tu in EL? simti tu cind EL- Trupul- sufera ...?  Am sa va marturisesc ca in aceasta saptamina am suferit foarte mult pentru TRUPUL DOMNULUI din Egipt ....atit de mult m-am framintat ,am plins , m-am rugat ca Domnul sa dea biruinta acolo si surpriza mare pentru mine, Domnul Mi-a vorbit pe aceasta problema imediat ....a simtit inima mea si mi-a raspuns la framintarile mele in asa fel incit am inteles ca acel foc ardea si in inima Domnului ......mi-a vorbit printr-un vis atit de puternic, am simtit prezenta Duhului Sfint incit m-am bucurat si am laudat pe Domnul multe zile in aceasta saptamina care astazi se incheie. Arde inima ta pentru TRUPUL LUI CHRISTOS? Daca da, sa stii ca Domnul se va cobori la tine si te va umple cu prezenta LUI in asa fel incit iti va umple viata cu o bucurie si pace pe care poate nu le-ai mai simtit de mult .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

0 comentarii:

Search