loading... Nuante de diversitate!
11 noiembrie 2011 | By: Kostinush

JUST GOD !!!!

     Pentru ca suntem la un inceput de wekend,in care de obicei sunt multe activitati mai ales pentru partea masculina........ In spatele blocului unde locuiesc se afla terenul de fotbal al orasului si de la geamul bucatariei mele am privilegiul de a urmari o poarta........ hmmmm chiar daca sunt de sex feminin ca sa spun asa , de multe ori uit simbata ce fac prin bucatarie si tot urmaresc pe geam sa prin un gol ceva.......   si de multe ori reusesc .......   Urmaresc de obicei meciurile mari ....hmmm....  sotul meu nu poate vedea un meci de fotbal fara mine caci nu e interesant ...eu ma implic emotional si pentru el e un deliciu..... Dar la un moment dat am observat pe tricoul  unui mare jucator de fotbal international ceva deosebit care m-a pus pe ginduri..... pe tricoul care il purta sub cel  oficial al echipei am vazut scris cuvintele "I belong to Jesus" .... nu mi-a venit sa cred ce vad .... astazi mi-am adus aminte de acest lucru si am gasit marturia lui ..... o marturie care m-a lasat muta de uimire fiind cadru medical inteleg exact gravitatea experintei fizice pe care a avut-o si ce maret a lucrat Dumnezeu in viata lui. Urmariti asadar marturia lui KAKA si sper sa ramineti intariti in credinta si sa va bucurati de un fotbal pe cinste in acest wekend.                                                                                              

0 comentarii:

Search