loading... Nuante de diversitate!
4 decembrie 2011 | By: Misu Radovici

Puterea unei promisiuni ...

Pentru fiecare promisiune pe care TATI o face ... se vor gasi nenumarate piedici pe care "cineva" sa le ridice impotriva ... insa tot ceea ce stiu ... tot ceea ce cred e ca pentru fiecare piedica, pentru fiecare reduta ridicata impotriva ... izbanda e la indemana. Si asta e cel mai confortabil lucru de tinut minte. "O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia ... Pentru ca zici: Domnul este locul meu de adapost! si faci din Cel Preainalt turnul tau de scapare, de aceea nicio nenorocire nu te va ajunge, nicio urgie nu se va apropia de cortul tau ... Fiindca Ma iubeste - zice Domnul - de aceea il voi izbavi; il voi ocroti, caci cunoaste Numele Meu. Cand Ma va chema, ii voi raspunde; voi fi cu el in stramtorare, il voi izbavi si-l voi proslavi."
Nu conteaza cat de mari sunt piedicile ... nu conteaza cate piedici sunt ... nu conteaza ... CHIAR  NU CONTEAZA ... 
Sincer ... cu cat sunt mai mari, mai multe, mai grele sau chiar imposibile ... atunci cand sunt trecute ... cu atat mai mare victoria.
Ma voi mangaia intotdeauna in sufletul meu ... cu promisiunile LUI! Voi salta de bucurie la fiecare promisiune pe care TATI mi-o va face, voi continua sa Il laud chiar daca piedici nenumarate vor fi ridicate impotriva acelor promisiuni, voi multumi si imi voi aminti fiecare biruinta primita, voi aprecia fiecare gest de tandrete prin care Imi va mangaia sufletul ostenit!

0 comentarii:

Search