loading... Nuante de diversitate!
31 ianuarie 2012 | By: Kostinush

" BINELE " LUI DUMNEZEU !

  De un timp sau "ceva vreme" .....Dumnezeu tot imi arata si imi spune ceva lucruri deosebite din "CUVANTUL SAU" ...si oricat as incerca sa trec mai departe de acele versete ,revin tot acolo cu gandul meu ,cu simtirea mea ...
Un inceput de an tulbure ...dificil ..si agitat...am stat si m-am gandit ce ar trebui sa facem ca sa ne fie mai bine din toate punctele de vedere ....moral,social,economic, si interesant Domnul era acolo imi asculta gindurile si framantarile mele ....si mi-a aratat cateva versete din cartea prorcului Zaharia .....(cap8 -vers15,16,17).
" tot asa ,acum Ma intorc in aceste zile si hotarasc sa fac bine Ierusalimului si casei lui Iuda. Nu va temeti!" si marea mea uimire mai departe versetul 16 ..."Iata ce trebuie sa faceti: Fiecare sa spuna aproapelui sau adevarul; judecati in portile voastre dupa adevar si in vederea pacii; " vesretul 17 ," nici unul sa nu gandeasca in inima lui rau impotriva aproapelui sau si nici sa nu uibiti juramantul stramb!Caci toate lucrurile acestea EU le urasc , zice Domnul."
Dupa citirea acestor cuvinte ale lui Dumnezeu... parca am nevoie de mai mult aer ramaii fara replica(eu cel putin),hmmm.... si de ce spun asta?!
Ne plangem mai mereu de cat de greu ne este ...nu-i asa ?..din toate punctele de vedere ...atat in viata de zi cu zi cat si "lucrarile spirituale ...bisericesti " nu prea mai au impactul pe care l-am dori "e cam caldicel totul, rutina " ....si iata raspunsul LUI Dumnezeu ..... EL ....Domnul .....hotaraste sa ne faca "BINE" .....si ce bine doreste El sa ne faca? 
Asteptam nu-i asa sa se intimple ceva, sa se schimbe lucrurile si vremurile," noi ne rugam si Domnul sa lucreze cum stie EL " ...hmm... astea sunt vorbe care le aud si le auzim des ...dar ...!!! Domnul zice hoatarasc  sa iti fac "BINE"!!!!
Care este "BINELE" LUI DUMNEZEU? ...pai vedem mai jos putin ....daca vrem sa avem ochi ..de vazut si inima de primit ....."Iata ce trebuie sa faceti !!!!!" si putin mai sus spune Domnul "NU va temeti!"
Din nou raman fara respiratie ....Binele lui Dumnezeu !!! sunt actiunile noastre... acesta este "BINELE LUI" .
Dumnezeu nu lucreaza fara om ...nu ne va da binecuvantari "picate asa din cer" ...fara noi...,fara efortul nostru ,fara munca nostra. Vrem sa vedem lucrari mari de toate felurile si pamantesti si spirituale  dar fara nici un efort ,fara nici un sacrificiu fara sa facem nimic . 
BINELE LUI DUMNEZEU este strins legat de actiunile noastre ...Dumnezeu nu lucreaza fara OM si mai spune ceva interesant...Sa nu ne temem!!!! De ce?....ne-am putea teme? ...pai ..ma gandesc ... daca nu faci nimic si astepti totul nu iti asumi nici o responsabilitate nu ai de ce te teme....dar...cand incepi sa lucrezi...iti asumi responsabilitatea a ceea ce faci ...deci ai avea de ce te teme !!!! 
BINELE LUI DUMNEZEU ...depinde de noi ....!!! Esti gata sa iti asumi aceasta responsabilitate ? Domnul iti spune NU TE TEME ! 

0 comentarii:

Search