loading... Nuante de diversitate!
22 ianuarie 2012 | By: Misu Radovici

Cine ...?

"Si, in adevar, cine a cunoscut gandul Domnului? Sau cine a fost sfetnicul Lui?" (Rom.11:34)
O intrebare interesanta ... justificata ... si plina de talc ascuns? Sau un adevar pe care inca din timpurile stravechi omul trebuia sa il afle? Imi rasuna si acum in minte versetele din Romani 11 care spun: "O, adancul bogatiei, intelepciunii si stiintei lui Dumnezeu! Cat de nepatrunse sunt judecatile Lui si cat de neintelese sunt caile Lui! Si, in adevar, "cine a cunoscut gandul Domnului? Sau cine a fost sfetnicul Lui? Cine I-a dat ceva intai, ca sa aiba de primit inapoi?" ... Cine? Sau poate mai corect cum ar fi putut cineva sa se gandeasca la faptul ca un asemenea lucru ar fi posibil ...
Incercam de multe ori sa ne dam seama de ce lucreaza EL in viata noastra ... de cum se desfasoara evenimentele ... De multe ori poate reusim sa anticipam intr-un fel sau altul ceea ce urmeaza sa se intample insa asta nu ar trebui sa ne conduca inspre ideea ca am detine cine stie ca abilitati extraordinare. Ca si oameni avem tendinta de a ne substitui si a ne pune in locuri sau in ipostaze in care nu ar trebui sa fim ... insa poate ca asta e unul din "defectele noastre ereditare" pe care vrem-nuvrem le avem in "bagajul" mostenit ereditar de la primul Adam.
E inceput de an ... e un nou inceput ... si la fel ca si in multe (poate prea multe) alte dati incerc sa va indrept privirile inspre atitudinile cu care abordam lucrurile, situatiile, oamenii si nu in ultimul rand ... relatia cu Dumnezeu. Cine? Raspunsul corect ar fi ... NIMENI, NICIUNUL ... niciodata.
El a dat totul ... EL a construit, de fiecare data punti, EL a facut posibila reconcilierea ...
Trebuie doar sa vezi asta ... si sa te relationezi la EL ... si la ceilalti, la cei din jurul tau ... intr-un mod corect! Lasa-te schimbat de EL, descopera-te cu adevarat in dragostea Lui! Descopera cu adevarat CINE esti ... in EL! Aminteste-ti CINE esti tu ... si (mai important) aminteste-ti CINE e EL!

Jason Gray - Remind Me Who I Am

When I lose My way,
And I forget my name,
Remind me who I am.
In the mirror all I see,
Is who I don't wanna be,
Remind me who I am.
In the lonliest places,
When I can't remember what grace is.

Chorus:
Tell me once again who I am to you.
Who I am to you.
Tell me lest I forget who I am to you.
That I belong to you.
To you.

Verse 2:
When my heart is like a stone,
And I'm running far from home,
Remind me who I am.
When I can't recieve your love,
Afraid I'll never be enough,
Remind me who I am.
If I'm your beloved,
Can you help me believe it.

Chorus:
Tell me once again who I am to you.
Who I am to you, Woh.
Tell me lest I forget who I am to you.
That I belong to you.
To you.

Bridge:
I'm the one you love,
I'm the one you love,
That will be enough,
I'm the one you love.

Chorus:2x
Tell me once again who I am to you.
Who I am to you.
Tell me lest I forget who I am to you.
That I belong to you, Woh.
To you.3x 


0 comentarii:

Search