loading... Nuante de diversitate!
17 februarie 2012 | By: Kostinush

COPILARIE !

     Cu cateva zile in urma am revazut un film animat .....poate am devenit sentimentala ...dar pana la urma nu suntem cu totii la un moment dat sentimentali sau poate doar cu un dor ..dupa ceva ce omenirea a pierdut in acest tumult al economiilor ...conflictelor de tot felul ...a politicienilor care tot se lupta pentru o lume mai buna ....a lor probabil...hmm...
Fara sa vreau m-am trezit lacrimand ( sincer cam des in ultima vreme) ....iar cel mai mult m-a atins melodia acestui film animat ...care imi aduce aminte de copilarie ...sincer am avut o copilarie frumoasa ...asa cum ar trebui sa aiba fiecare copil ...o copilarie normala ...mi s-a facut dor de acea inocenta ...si mi-am dat seama asa cum spun versurile acestui cantec ...ca inca mai traiesc ...inca mai am sentimente frumoase ...gainduri curate ...si dorinte .....ascunse acolo in inima mea ...aceleasi dorinte ca si atunci cand eram micuta ..un mic copil mic ...si poate asta ma bucura ....
II MULTUMESC LUI DUMNEZEU pentru ....tot..acum parca vad cu bucurie ce comori  a ascuns EL ...in inimioara mea mica de copil ...si am descoperit plangand ca ele sunt tot acolo .
MULTUMESC ISUSE ! pentru bogatiile tale !

1 comentarii:

Misu Radovici spunea...

He he ... l-ai vazut l-ai vazut ... dar de la cine a venit provocarea? ... :P ...

Search