loading... Nuante de diversitate!
18 aprilie 2012 | By: Kostinush

ARISE !

A mai trecut o etapa in viata noastra ,alte sarbatori cu ocazia carora poate multi dintre noi am incercat sa ne apropiem mai mult de latura spirituala ,am incercat sa urcam inca o treapta catre Dumnezeu.
Insa ... cati dintre noi am stat putin si am reflectat la impactul pe care il mai are aceasta sarbatoare "Pastele" in randul societatii in care traim? Cum este ea inteleasa ,vazuta sau apreciata.
In randul societatii tinere ...cum vede ea acest eveniment?
Am avut ocazia sa fiu de aceste sarbatori in mijlocul unei asemenea societati...am urmarit necesitatile ei ..nevoia ei .
Lumea spirituala s-a inchis intre zidurile ei si a sarbatorit asa cum a stiut ea ... cealalta parte a ramas in deriva .... si sincer nu intelege prea mare lucru din tot acest "CALVAR".
Cum aduc eu acest CALVAR la nevoia de acum..., la intelegerea de acum cand nimeni nu se mai sacrifica pentru nimic ,daramite pentru un ideal .
Ce inteles are sacrificiul in societatea noastra si de aici ce impact poate avea scena CRUCII pentru tineretul de astazi ?
Am auzit si citit multe cuvinte frumoase ....dar parca sunt doar un ecou care se pierde in neant si care nu ating cu nimic generatia acaesta.
Pana la urma urmei ce este acest sacrificiu sau ti se poate pune si intrebarea ce este si acest pacat ?
Sunt notiuni care nu mai sunt intelese nu isi gasesc drumul spre nevoile de acum.
Am stat si m-am uitat la miile de oameni din jurul meu si m-am gandit cum as putea sa ii spun ca e un pacatos si ca are nevoie de salvare de CRUCE , cand el nu are cunostinta pacatului ...poate sa iti spuna .."da mai lasa-ma cu pacatul tau!" , ce spui ,cum ajungi sa ii descoperi si sa ii arati nevoia aceasta de SALVARE ?
Ne-am cantonat ca sa zic asa in niste canoane bisericesti fara nici un impact asupra societatii ,noi poate ne simtim bine comfortabil sau ne-am simtit asa cu ocazia acestor sarbatori ,...acolo in lumea noastra neanteleasa de nimeni dar restul ?..Poate veti spune ca nici DOMNUL ISUS nu a fost inteles pe deplin ....dar jertfa lui a fost inteleasa si a avut un impact rasunator pentru vremea aceea dar pentru vremea aceasta, mai are ea impact ?
Cum ar trebui noi sa ne schimbam si sa ne lasam schimbati ca "PASTELE" sa mai aiba impactul dorit la adevarata valoare ,sa vina ca un raspuns la necesitatile si nevoile societatii de astazi?

0 comentarii:

Search