loading... Nuante de diversitate!
18 mai 2012 | By: Kostinush

EROII ZILELOR NOASTRE!

  Vorbeam acum ceva vreme despre eroi ...valori..si mentinerea acestor valori ....si am pus intrebarea daca mai sunt eroi in aceste vremuri ....eu am gasit !...e adevarat trebuie sa iti doresti sa ii gasesti si Dumnezeu ti va scoate in cale .
Eu de acest ..Erou...al credintei crestine ...am aflat prima data acum multi ani mai exact in anul 2003 ,prin intermediul sotului meu .
Dumnezeu i-a oferit marea sansa sa il intalneasac personal in Germania la acea misiune crestina despre care povesteste in cartea  sa "Omul Ceresc" in limba romana.( desi personal nu sunt de acord cu aceasta traducere se schimba mult sensul scrierii originale).
Chiar daca acea intalnire a fost scurta pentru sotul meu doar o strangere de mana si cateva vorbe ...la intoarcere acasa a fost atat de impresionat de el ..mai ales dupa ce a citit cartile lui ..pew atunci disponibile in limba germana si engleza. Mi-a povestit si mie despre acest om ...dar poate o sa va povesteasca sotul meu mai multe despre acea intalnire.
Doar anul acesta aparut cartea in limba romana desi a fost cartea anului 2003 ..in fine ..ce vreau sa spun am avut ocazia asadar sa o citesc in limba romana ...e impresionant si cel mai mult te izbeste maturitatea spirituala, acel simt pe care trebuie sa il aiba orice crestin de a cunoaste Voia Lui Dumnezeu pentru el personal si pentru trupul lui Christos ...acest lucru m-a impresionat cel mai  mult .
Deciziile pe care le-au luat in acord cu Dumnezeu pentru ca lucrarea s-a propaseasca iar cand Dumnezeu le-a aratat o nevoie acuta au trecut imediat la actiune indiferent de costuri.
Acest om si nu numai el ceea ce reprezinta el ..caci reprezinta pe multi asemenea lui, sunt eroii acestei generatii.
Am aflat pe alte cai ca in ultima vreme lumea musulmana a fost invadata de misionari crestini chinezi ....si au mari biruinti ...sincer am ramas putin uimita si nu am inteles ...lucrarea aceasta.
Dar cintind aceasta carte am inteles ...perfect ....el este ...acest Frate YUN i se mai spune "omul care zambeste tot timpul" ...cel care a intiat aceasta mare miscare misionara si cu ajutorul altor colaboratori ..au simtit aceasta chemare si au intrat in actiune.
Ce mai pot spune decat ca eu ca si crestin vestic pentru aceasta  tara,ma simt rusinata de slaba mea supunere sub voia lui Isus. Te pune serios pe ganduri si ajungi sa te intrebi "Oare il iubesc eu cu adevarat pe DOMNUL ISUS?".
  Ps:O sa incerc sa postez zilele acestea si marturia lui una dintre multele lui marturii ...din cauza problemelor tehnice deocamdata nu o pot face . Va multumesc pentru intelegere.

0 comentarii:

Search