loading... Nuante de diversitate!
8 mai 2012 | By: Kostinush

HISTORY!!!

  In ultimele zile s-a manifestat o sete puternica in sufletul meu si pot sa zic o sete a mintii mele in aprofundarea unor cunostinte isotorice daca pot spune asa . Si pentru ca timpul este scurt am urmarit o serie de documentare despre lumea de acum mii de ani ..sute de ani.
Mi-am zis .."Doamne ce vrei tu sa imi spui ?"
Dupa cateva zile parca incep sa inteleg ...am vazut oameni din antichitate care au fost gata oricand sa isi dea viata sa moara pentru o idee ,pentru un principiu si chiar au murit ..acei eroi despre care vorbim si acum dupa mii de ani  ,generatii la rand care sau ridicat care au cazut .... multe istorii si imperii pomenite de Dumnezeu in Cartea Sfanta ...oameni care au luptat in razbaoiele mondiale in regim de voluntariat care au luptat pentru o cauza si au fost gata sa moara pentru ea ..oameni care eveau principii si le urmareau toata viata fara sa se abata de la ele chiar daca poate ii costau viata.
Atunci am inteles ...parca mi se punea o intrebare "UNDE SUNT OAMENII ACESTIA?" ,hmm unde sunt oamenii  de caracter .... au fost oameni pe lumea asta pagani ..inaintea venirii lui Isus Christos ...care au avut un principiu si sau tinut de el au murti pentru el ...si acum ...hmmm? 
Avem totul ...DUMNEZEU ... a facut "TOTUL" sa fim si sa devenim oameni de caracter ...cu principii sanatoase si care sa mearga prin viata urmarind aceste principii fara sa se abata de la ele  chiar cu pretul vietii.
De ce ne e frica sa ne pierdem viata ..? Oamenii antichitatii nu aveau o problema cu asta ...infruntau oricand moartea ....De ce suntem asa de slabi ...orice be darama ..orive vorba ..ne da gata ...tremuram pentru orice si din orice .
Unde sunt EROII generatiei noastre .. a acestui mileniu ?..hmm.. aud numai de tirani...dictatori ...si oamnei adika conducatori corupti pana in maduva oaselor.
Si atunci traim sau nu "vremurile de pe urma"?
Care este principul tau de viata? Esti gata sa sacrifici totul pentru EL ? 
Urmarind atatia oameni care au schimbat istoria lumii prin sacrifiviul lor pentru un principiu ..pentru o idee dintr-o data ma sim atat de mica ...Dumnezeu m-a invatat lectia umilintei ..urmarind viata inaintasilor nostri pe acest pamant.
Daca nu ne stim si cunoastem "ISTORIA" ...ce suntem noi ...ce devenim noi ca omenire ....CINE NU ISI CUNOSTE ISTORIA ..poate repeta cu usirinta greselile generatilor precedente ..pot spune ca devenim ignoranti .
Am inteles ca pe DUMNEZEU il intereseaza istoria lumii si a oamenilor care au facut-o pentru ca noi sa invatam lectiile din viata oamenilor acelora pierduti in negura vremurilor.
Mai stim noi exact ..cine au fost acei eroi ? Stim noi ce mai este cu imparatiile care au fost si sunt pomenite si in BIBLIE ..cred ca traim intr-o mare ignoranta si asta ne va costa scump .
Mai stim noi istoria tarii nostre de unde venim ce e cu noi ..care sunt eroii acestei natiuni ..ne mai aducem noi aminte de sacrificiul lor facut pentru noi ..cei care traim astazi ?
Atunci daca nu ii respectam pe cei care au fost inaintea nostra pe acest pamant ....care  au contribuit la ceea ce suntem noi astazi poate chiar cu insasi viata lor ....imi pun intrebarea ....cum il putem respecta pe DUMNEZEU ....pe cel care a creat acesti oameni ...de care depinde intreaga nostra istorie omeneasca?
Am putea gasi multe raspunsuri la problemele acestei generatii daca suntem sinceri si ne raspundem la intrebarile acestea ...."UNDE sunt eroii acestei generatii?"
O sa postez un documentar despre un gen de "EROI" uitati de vreme si sper sa va puna pe ganduri ..!

2 comentarii:

Ioan Gotcu spunea...

Imi place comentariul tau Cstina si chiar si documentarul. Sa vede ca ai un sot de profesie istoric.

Misu Radovici spunea...

:) ... Nelutu ... pot zice ca ideea a fost a lui Kos ...
Eu doar am gasit documentarele pe net ...
Restul ... e istorie :) ...

Search