loading... Nuante de diversitate!
14 august 2012 | By: Kostinush

Ganduri..!

Un timp de tacere mi-a dat Dumnezeu in zilele ce au urmat ,dupa Tabara Plopu. Inca Tati lucreaza inauntrul meu ....se aseaza tot felul de binecuvantari in fiinta mea.
Ce as putea spune despre sau mai bine spus referitor la acest timp binecuvantat?...multe....si totusi atat de putine..... trebuie sa fi acolo sa participi cu trup si suflet ca sa poti intelege .
Tin minte ..ca, la a doua mea participare in aceasta tabara ....Mitrut s-a uitat la mine ...si mi-a zis "te-ai schimbat atat de mult..." .....eu nici macar nu am realizat acea schimbare ...dar pentru altii se pare ca era evidenta .Pot spune ....ca si acum se intampla schimbari mari in fiinta mea...nu stiu exact ce si cum....poate imi voi da seama anul viitor pe vremea aceasta :lol:.
Un loc in care Dumnezeu a pus la dispozitie si anul acesta ...unelte ..,metode..,oameni, prin care sa modeleze fiinta umana ..tot mai mult in imaginea Sa. Cei care au participat au avut de ales ..sa ramana doar cu impresii... sau sa se lase prelucrati de mainile Tatalui lor.
Cred ca Dumnezeu ne-a surprins pe toti ...intr-un mod placut ...si neasteptat...natura toata a ascultat de GLASUL LUI! Ne-a binecuvantat cu ploaie , racoare si umbra in fiecare zi la ora amiezii ...a fost ca o sarutare pe corpurile noastre obosite...de framantari ..in asa fel incat sa ne putem odihni in corturi( cei care merg cu cortul vara ...cred ca stiu ce inseamna o zi de vara in cort la ora amiezii).
Am inteles chiar inainte de timpul acesta ...cat sunt de binecuvantata de Tatal meu ...ce lucruri tainice imi spune zi de zi ...cate favoruri imi face in continuare.Nu am cuvinte sa ii multumesc pentru binecuvantarile alese pe care le-a lasat in viata mea ..printre care si Tabara Plopu ...o tabara care include oamenii aceia deosebiti care au descoperit-o.II MULTUMESC ASTAZI TATALUI MEU pentru toti oamenii deosebiti care mi i-a scos in cale in ultimii ani ...bogati spiritual ...dornici dupa ADEVAR. Astept in continuare ...acele secunde...ore ...zile...in care sa ma bucur de DOMNUL MEU .....EL poate fi si al tau.
PS: Tuturor acelor oameni deosebiti.....se stiu ei care ...le dedic cu multa dragoste acest videoclip prin care Tatal mei mi-a frant din nou fiinta in ultima perioada. :D


0 comentarii:

Search