loading... Nuante de diversitate!
19 noiembrie 2012 | By: Kostinush

VIATA..?! O notiune sau realitate?

     Viata...o notiune, o realitate...? Ce este ea?...sau scris biblioteci intregi pe tema aceasta...sau gasit raspunsuri valide sau nu .
A fost CINEVA acum multi ani in urma care a afirmat ca EL ESTE VIATA....o persoana.Cunosti aceasta persoana? Veti cunoaste ADEVARUL..IL CUNOSTI?
Suntem unii dintre noi crestini practicanti si afirmam ca am descoperit ADEVARUL ....insa in cazul asta ma intreb mereu si mereu in ultima vreme de ce traim o viata goala pierduta printre sentimente de teama si neancredere...
Traim o viata de crestin care e mereu intr-o lupta de a fi "mai sfant","mai pur" ,"mai credincios","mai iubitor"...mai...mai...mai..hmm ..Acesta este ADEVARUL? De ce ma tem de tot ce apare ca necunoscuta in viata mea daca am VIATA in mine ? Nu vreau sa traiesc pentru a dobandi mereu si mereu acele "mai"...
Ce sunt eu ...crestinul..o persoana care mereu si mereu trebuie sa se autodepaseasca din conditia lui umana...ACEASTA ESTE EVANGHELIA CARE A ZGUDUIT LUMEA DE GENERATII?
EL ESTE VIATA cu cine il pot compara ..EL ESTE ..REGELE meu care biruieste totul ,EL ESTE DOMNUL vietii mele, EL ESTE prietenul meu care imi sfatuieste inima ,mintea, intreaga mea fiinta...Nu vreau sa fiu un Crestin care se updateaza tot timpul pentru ca nu este destul de bun pentru un sistem sau altul, vreau sa fiu copilul TATALUI,vreau VIATA in mine ,nu exista alt ADEVAR .. decat acesta.
Nu poti fi nimic din acele "mai".,,nu pentru aceasta si-a dat viata .
CHRISTOS ESTE viata ...o ai sau nu ,nu exista o alta cale,o alta varianta.
Atunci de ce auzim tot mai des "liderii nostri spirituali" spunadu-ne ca trebuie sa fim "mai" ,CHRISTOS nu e de ajuns, VIATA nu este de ajuns? Ce credinta am ..in cine ma incred ?
  1. CRESTINULE de astazi mai crezi ca VIATA este in tine ....ca EL ,CHRISTOS este totul si doar EL iti poate arata CALEA SPRE VIATA? 


0 comentarii:

Search