loading... Nuante de diversitate!
7 decembrie 2012 | By: Kostinush

BE STILL

   Be Still...Stai linistit!
Astazi...Vocea Tatalui tau striga la tine..in mijlocul furtunii in care te se afla viata ta in momentul de fata..
BE STILL.
Este usor sa fi linistit...cand totul se naruie in jurul tau ..nazuintele,sperantele cateodata pana acolo ..incat ajungi sa iti pierzi scopul in viata?
Si totusi Tatal tau iti cere sa fi linistit.
Este acest...BE STILL o stare ,o emotie,....ce inseamna pentru tine aceasta porunca?
Sa renunti la propria ta vointa si sa astepti o salvare de undeva de departe?
Meditand la ce voi scrie in postarea DB...de astazi..si tot cautand traducerea exacta si intelesul precis al acestor cuvinte m-a izbit ceva...ce nu am mai vazut pana acum..BE STILL..nu inseamna ceva pasiv in care stau si astept ceva ....ci de fapt e o actiune...a sta...une ....aleg sa stau..este vointa mea ,este alegerea mea..si trebuie sa imi exercitez prin propria mea vointa acest "STILL"...si cum sa stau ...in ce pozitie inaintea Tronului de slava ?LINISTIT!
Poti tu sau eu sa stau linistit in mijlocul furtunii,sausa fi linistit,sa stai in aceasta alegere nemiscat,incearca vezi.... e usor?
Ce alegi? 
  • BE STILL ....sa ai credinta sau sa alergi de colo ...colo ca un nauc prin viata ta in mijlocul furtunii fara sa mai poti auzi glasul Tatalui tau care striga la tine sa ai credinta...hmm totul depinde de tine ...EL nu iti va da starea aceasta ca sa zic asa ..stiti o vorba romaneasca "Dumnezeu da..., da nu baga si in traista",trebuie sa fie vointa ta ,alegerea ta sa te increzi in EL!
Deci .....BE STILL !

"Lucrul important este acesta: Sa fii capabil in orice moment sa sacrifici tot ce ai pentru ce ai putea sa devii." – Charles Duboishref

0 comentarii:

Search