loading... Nuante de diversitate!
13 ianuarie 2013 | By: Misu Radovici

Ganduri + un sunday song (5)

Pentru ca e duminica astazi ... va propun sa reinnodam ... ceea ce eu am numit "Sunday songs" ... In ultima vreme am ascultat cu placere o piesa superba interpretata de Tiffany Lee (PLUMB) ...
Piesa se numeste "Need You now - How many times" (Am nevoie de Tine acum - De cate ori) ...
Am ascultat-o cred de cateva zeci de ori ... si inca mai gasesc ganduri pe care le extrag din piesa asta ... inca imi vin in minte o gramada de versete cu care TATI imi sopteste ca ma iubeste si ma incurajeaza sa continui drumul ... Ultimul gand pe care l-am avut ascultand piesa asta e cel pe care il spunea A.B. Simpson: "I want the love that cannot help but love; Loving, like God, for very sake of love." (Eu vreau dragostea care nu poate ajuta, ci care poate iubi; iubind, ca si Dumnezeu, de dragul iubirii.)
Enjoy (versurile sunt incorporate)!

0 comentarii:

Search