loading... Nuante de diversitate!
19 ianuarie 2013 | By: Misu Radovici

Promisiuni ...

Traim intr-o lume in continua alergare. Totul pare sa se desfasoare intr-o viteza fulminanta in jurul nostru. De multe ori ne prindem si noi in cursa asta. Am avut timp sa stau in perioada de vacanta de iarna si sa ma gandesc, sa analizez pe indelete situatiile prin care am trecut anul trecut. Am putut sa vad momentele in care binecuvantarea m-a invaluit intr-un mod extraordinar, am putut sa vad momentele de lupta, am putut sa vadmomentele in care "norii negri" si-au facut aparitia la orizont, am putut vedea insa in toate pe TATICUL meu si promisiunile Lui pentru mine in actiune.
Ce bine si ce frumos e sa auzi in cel mai greu moment din viata "nu te teme ... Eu sunt cu tine ...", ce poate fi mai grozav decat sa auzi in cel mai adanc punct din sufletul tau, din inima ta " Eu sunt Dumnezeul tau, eu te intaresc ... iti vin in ajutor."
Ce cuvinte superbe nu-i asa? Si cat de multe alte promisiuni ne lasa EL prin Cuvantul Lui. Cu siguranta vei gasi cuvinte de incurajare in fiecare pagina a Scripturii ... trebuie doar sa cauti, trebuie doar sa ai ochi si inima pentru ele. "La inceput a fost Cuvantul ..." ne spunea Ioan chiar de la inceputul scrierii lui nou-testamentale, iar cartea Genezei ne spune atat de simplu, dar de la obiect: " ... si Dumnezeu a zis ... Si a fost ..."
EL spune si astazi ... EL NE spune si noua astazi in fiecare zi atat de multe lucruri, atat de multe promisiuni sunt la dispozitia noastra ... in FIECARE zi. Cu siguranta societatea in care traiesti ... in care poate te zbati incearca sa puna stapanire pe tine, sa te departeze de Cuvantul Lui, de promisiunile Lui pentru viata ta ... stiu asta sigur. De unde stiu? Traiesc in aceasi societate cu tine, traiesc in acelasi mediu ca si tine. Sunt pozitionat in acel mediu in care trebuie sa fii cel mai bun, sa dai ce e mai bun din tine ... iar la urma te trezesti ca toate acestea se intorc cu spatele catre tine aruncandu-te la cosul uitarii ...
Stiu cum e sa ai probleme, sa incerci sa te descurci atunci cand esti incoltit din toate partile de cei care te-ar nimici intr-o clipita.
Nu uita insa ca ... tocmai in acele grele momente ... ai la dispozitie cea mai mare promisiune exprimata: "Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare." (Isaia 41:10)
Am experimentat de prea multe ori acest lucru in viata mea pentru a nu-i recunoaste valoarea si actualitatea. Insa la fel de bine stiu cat de greu e sa ramai ferm pe aceste promisiuni atunci cand iti e greu, atunci cand esti poate legat si aruncat intr-un cuptor incalzit de n ori mai mult.
Nu trebuie sa te temi, nu trebuie sa cedezi, trebuie sa ramai ferm pe promisiunile Lui, trebuie sa ramai ferm ancorat IN promisiunile Lui. Corrie Ten Boom spunea: "Let God's promises shine on your problems." (Lasa promisiunile lui Dumnezeu sa straluceasca peste problemele tale.) Si asta e doar unul din zecile, sutele, miile de exemple ... prin care persoane care au ramas ferme pe si in promisiunile Lui ... ne ofera incurajearea de care avem poate, acum mai mult decat oricand, nevoie.
Nu uita niciodata ... EL te iubeste ... e si va ramane langa tine si in tine ... pentru totdeauna!!!
Si asta e ... o promisiune ferma!

0 comentarii:

Search