loading... Nuante de diversitate!
3 februarie 2013 | By: Misu Radovici

Ganduri / Sunday Song (8)

"Cum as putea sta aici cu Tine si sa nu fiu miscat de Tine?" ... Cam asa suna o parte din cantecul pe care vi-l propun astazi la categoria "Sunday Song" ...
Un cantec ... o declaratie extraordinara din partea unei noi voci de pe scena muzicala crestina de peste ocean ... Colton Dixon.
Am cautat piesa asta cu versuri incorporate ... si pana la urma am gasit-o ...
O sa o puteti urmari si voi ... putand sa va alaturati si voi declaratilor in versuri ale lui Colton ... Cum sa nu ii spui lui TATI ca El e lumina ta ... sau puterea ta ... ca El e cel ce te gaseste si iti vorbeste ... ca El e cel ce iti mangaie sufletul ... ca El e cel ce te calauzeste in locul in care iti regasesti pacea.
O noua voce interesanta ... o piesa care iti va misca sufletul ... si vei spune si tu ca El e "Everything" (totul).
Enjoy it!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Buna. As dori sa stiu daca ai fi de acord sa pui un banner cu site’ul meu la tine pe blog iar eu te adaug la lista mea de bloguri la care lucrez. Daca esti de acord astep sa imi raspunzi pe email: deneclintit@yahoo.com
Fii binecuvantat! Site’ul meu este www.neclintit.com

Search