loading... Nuante de diversitate!
11 martie 2013 | By: Kostinush

Ca sa am viata ... Contractul (2)


    In evanghelia scrisa de apostolul Luca ne sunt dezvaluiti doi pasi pe care trebuie sa ii facem ca sa avem viata...primul este unirea cu trupul Lui Christos,al doilea este legamantul cel nou ,pasi dezvaluiti in capitolul 22 versetele "19. Apoi a luat paine; si, dupa ce a multumit lui Dumnezeu, a frant-o si le-a dat-o, zicand: "Acesta este trupul Meu care se da pentru voi; sa faceti lucrul acesta spre pomesi "20. Tot astfel, dupa ce au mancat, a luat paharul si li l-a dat, zicand: "Acest pahar este 
legamantul cel nou, facut in sangele Meu care se varsa pentru voi."
2.Legamant ...pasul doi..dupa ce m-am unit cu Trupul. Ce poate sa insemne acest cuvant in vorbirea noastra curenta,in viata noastra de zi cu zi? Este vorba, in intelegerea mea despre un angajament sau mai bine spus un contract. Dumnezeu a facut cu omenirea acum mai bine de doua mii de ani un contract la Cruce ,unul scump semnat cu si in sange. Nu e facut de omenire nici macar nu a putut adauga un aliniat in acest contract totul este gandit,scris si parafat de Dumnezeu. Pot sa adaug eu ceva la acest contract?
Acum exista contractul cadru dupa care pe baza contractului cadru vin actele aditionale in functie de situatii si nevoi. Crucea este contractul cadru facut cu omenirea de catre Dumnezeu care este valabil pana in eternitate insa acest contract devine personalizat prin actele aditionale de la individ la individ in functie de necesitatile fiecaruia.

Dar acest act ,actul aditional, il face tot detinatorul contractului cadru,el vede necesitatile care le-ar putea intampina cel contractat si ii pune in actul aditional tot ceea ce are nevoie pentru ai acoperi legal activitatea. Cel care primeste actul aditional trebuie sa citeasca sa ia la cunostinta punctele adugate si sa semneze actul respectiv. 
Ce trebuie sa fac eu...sa il semnez si sa il primesc cu increderea ca imi acopera toate necesitatile,e doar pentru mine ,pentru viata mea si nevoile mele personale. Acest act aditional apare atunci cand am nevoie de el si sa il folosesc pentru beneficiul celui care m-a contractat ca sa aduc profitul maxim.
Ma pot eu indreptati prin ceea ce sunt sa lucrez pentru un asemenea contractor cum este Dumnezeu? Ce ma certifica cu asemenea calitati extraordinare? Legea Vechiului Testament a facut asta si s-a dovedit ca omul nu isi poate respecta contractul ,nu avea nici forta nici calitatile...insa iata ca tot Dumnezeu a gasit solutia...eu trebuie sa o primesc, sa citesc cu atentie actul aditional care mi se ofera, sa inteleg ce scrie in el si sa semnez. Cu el in mana pot iesi dinaintea tronului lui Dumnezeu in termeni legali si sa pun in actiune acest contract,noul legamant care este contractul cel mai perfect din punct de vedere legal din cate sau gandit si scris vreodata caci are valabilitate din eternitate in eternitate pentru toti oamenii si este de asemnenea personalizat pentru nevoile fiecarui individ . 
Astazi ai un act aditional in cutia ta postala,tocmai a sosit pentru nevoile zilei de astazi,pentru situatia in care te afli...trebuie  doar sa il primesti si sa il pui in aplicare in viata ta prin credinta.
Inchei cu un gand deosebit ,sunt pasi sau puncte trecute in actul aditional pe care l-ai primit chiar astazi pentru a castiga  batalia din viata ta "caracterul te face sa te dai jos din pat,implicarea te determina sa treci la fapte;credinta,speranta si disciplina te ajuta sa mergi pana la capat".(Zig Ziglar) 


0 comentarii:

Search