loading... Nuante de diversitate!
10 aprilie 2013 | By: Kostinush

Faith...The Bible Series

    In ultimele luni s-a facut multa reclama noului documentar cu tema biblica ...The Bible,transmis de binecunoscutul canal History. Am urmarit atat cat am putut acest eveniment cultural as putea sa il numesc asa...impresiile celor care au urmarit,marturii din timpul filmarilor...momente deosebite si interesante traite de cei care filmau. Nu pot sa zic ca am ramas profund marcata de acest nou trend pana cand ... am ascultat albumul cu muzica creata pentru acest documentar.
In acest moment ,pentru mine personal ,acest documentar capata valoare...Am ascultat acest album parca fara sa respir este de o intensitate maxima. Chiar daca nu ai ocazia de a vedea documentarul,ascultand muzica creata pentru el ... e suficient. 
Asadar...astazi va propun sa ascultati melodia Faith...si as propune ceva...in timp ce o ascultati cititi Cuvantul,cartea Geneza spre exemplu primul capitol sau chiar si al doilea...apoi cititi rastignirea lui Isus Christos ....hmm...o sa fie foarte interesant.
Va doresc un mijloc de saptamana binecuvantat de Cuvantul Vietii.    

0 comentarii:

Search