loading... Nuante de diversitate!
17 aprilie 2013 | By: Kostinush

Incotro ...generatie a mea?!



    Urmaream ieri cu stupoare stirile si vad din nou teroare ,strigate de durere, undeva in lumea asta se mai intamplase o tragedie. Va marturisesc ca in ultimul timp evit sa mai urmaresc stiri ,sufletul meu nu mai poate inghiti atata durere si disperare.
Sotul meu ajuns acasa urmareste si el evenimentele si la un moment apare un titlu de articol mare scris referitor la tragedia din Boston suna cam asa " Ce se intampla cu lumea asta ?",la care sotul meu reactioneaza si imi spune ...vezi titlul asta?..hai sa iti arat daca nu ai vazut gandul pe care l-am postat pentru data de 16 aprilie pe blogul "Nestemate peste veacuri". Am citit cu uimire gandul,mai ales pentru ca acea
sta postare a fost programata de sambata,cu doua zile inainte."We should not ask ,"What is wrong it whit the world?" for that diagnosis has already been given .Rather ,we should ask,"What has happend to the salt and light?". (Nu ar trebui sa ne intrebam :"Ce e gresit cu lumea asta ?pentru ca acest diagnostic a fost dat deja.Mai degraba ar trebui sa ne intrebam:"Ce s-a intamplat cu sarea si lumina?".) Jhon.R.W.Stott.
Am ramas fara cuvinte citind acest gand ,ce as mai putea adauga?
E din ce in ce mai greu sa iti pastrezi ca individ directia ta personala in viata ,scopul pe care il are Dumnezeu cu viata ta,totul se clatina in jurul nostru ,nu mai avem in ce ne pune nadejdea .Pleaca dintre noi oameni care erau ca un far in noapte si ramanem fara modele de urmat (tocmai am aflat de plecarea din aceasta lume a lui George Beverly Shea) ,cei care au ramas aici si ne doream sa calcam pe urmele pasilor lor ...au devenit confuzi,iar urmele lor sunt atat de incalcite incat sunt imposibil de urmat ,nu mai intelgem directia nici incotro se indreapta. Ne dorim sa avem modele de urmat ,sa ne uitam la pasii lor siguri si sa ne spunem "pe aici e sigur!" dar daca acesti oameni dispar dintr-un motiv sau altul ...ce facem?
Eu personal cred ca generatia mea e fortata sa iasa din carapacea aceasta confortabila de a merge pe urmele inaintasilor prin disparitia fizica si de alta natura a celor care trasau drumuri drepte, si sa creeze ea drumuri drepte si demne de urmat de alte generatii care vor veni dupa noi. De multe ori am facut "idoli" din acesti oameni de buna credinta si luam de bun tot ce ne ofera fara sa cercetam Scripturile, fara sa ne punem intrebari iara daca ajungem prin gropi urmandu-i ...avem pe cine da vina nu-i asa? 

Eu vreau sa fiu Sare...eu vreau sa fiu Lumina! Daca nu mai este in jurul meu ,de ce sa nu fiu eu,de ce stau si astept sa vad ce se mai intampla,cine ce face,cine cum se raporteaza la o situatie sau alta?
Traim vremuri in care lumea se zguduie in fiecare zi din toate temeliile de atata suferinta si deznadejde ,generatiile dinaintea noastra au avut vremurile lor pe care le-au inteles,insa sunt depasiti de vremurile acestei generatii si cu greu inteleg ce se intampla in jurul lor. Nu sunt de condamnat,nu e taskul lor,e al nostru ...sa nu ne miram ca cedeaza si sunt dezorientati sa ne intrebam unde suntem noi generatiile tinere de acum,unde este impactul nostru ,atingerea noastra in vietile oamenilor din aceste timpuri.
Fiecare generatie a avut o Viziune din partea lui Dumnezeu si au actionat ca atare. 
Viziunea pentru generatia noastra care este?
Raman la aceasta intrebare poate fara raspuns si ecou,insa imi doresc sa fac parte dintr-o generatie matura,care sa stie ce Viziune are Dumnezeu pentru
ea ,si sa iasa la lupta cu incredere caci are valoare, ii este data de Isus Christos.  




0 comentarii:

Search