loading... Nuante de diversitate!
3 aprilie 2013 | By: Kostinush

Zidit .... binecuvantat!

    Cum pot sa am o zi binecuvatata astazi? Ce as putea face cu fortele mele sa o fac productiva pentru viata mea?
Poate m-am trezit astazi intr-o stare proasta,plina de frica si teama pentru ce este sau nu in viata mea,deznadejdea ca nu se mai termina lupta in care sunt... Cat Doamne,cat mai este?
Poate veti spune ..ohh dahh asa ma simt,vreau sa scap de toate astea ,sa ma duc acolo la Dumnezeu unde e liniste si pace.
Este corecta din partea mea o asemenea atitudine? E multumit Dumnezeu de mine intr-o asemenea stare? Inteleg tot mai mult in zilele acestea un adevar ...credinta nu este un sentiment,nici o emotie si de aceea nu trebuie sa ne lasam tarati de tot felul de trairi si sa spunem asta este sau nu credinta.
Este o noua gandire care ne plaseaza in" locurile ceresti"asa cum ne spune apostolul Pavel in cartea catre efeseni capitolul intai versetul trei,nu intr-un viitor candva voi fi acolo ci acum sunt in acele locuri in Isus Christos sunt zidit in EL exact in locul unde sunt si binecuvantarile.
E o batalie a mintii,asupra mintii mele, cred sau nu ca sunt acolo unde sunt si binecuvantarile si asta imi face viata un rai sau un iad ,totul depinde de mine. Atacurile vin asupra mintii,asupra a ceea ce crede ea,las eu mintea mea sa fie invadata astazi cu tot felul de ganduri care pun la indoiala ceea ce sunt,locul meu in Christos?
Apostolul Pavel mentioneaza de mai multe ori in cartea Efeseni un termen care ma lasa fara respiratie ,vorbeste de zidire...in Christos ,sunt zidit in El si stau in El pe scaunul de domnie a lui Dumnezeu ,asadar cum domnului Isus i s-a dat totul "sub picioare",inteleg ca si mie mi se da la fel...si pot stapani orice vine in viata mea.
Mintea mea explodeaza la intelegerea acestui adevar,locul meu este zidit in Christos,nimeni si nimic nu ma poate scoate de acolo,cine ma poate scoate din zidirea lui Dumnezeu?
Batalia se duce exact aici,la nivelul intelegerii mintii noastre a acestui adevar,am putere asupra stapanirilor acestei lumi datorita pozitiei mele in Isus,zboara tot felul de soapte la nivelul mintii care imi spun ca nu sunt chiar acolo ,ca mai am de facut una alta ca sa merit binecuvantari in viata mea. Batalia e mare pentru mintea mea si inteleg ca ea nu se va sfarsi cat traiesc aici pe acest pamant pentru ca e importanta si e esential cum inteleg pentru ca asa si traiesc.
"Positive minds full of faith and hope produce positive lives."(Mintile pozitive pline de credinta si speranta produc vieti pozitive)Joyce Meyer spune exact acest adevar ,depinde de mine totul, de mintea mea de ceea ce cred iar rezultatul e imediat,nu pot sa am o viata binecuvantata plina de pace de biruinta daca in mintea mea nu e credinta, nu ma pot astepta la altceva.
Suntem responsabili directi pentru ceea ce e in viata noastra binecuvantare sau nu,depinde de intelegerea mea de cum privesc viata cum ma vad pe mine si in ce loc...undeva jos, acolo astaptand de undeva o puterea salvatoare sau asa cum ne spune cartea Efeseni ziditi acolo in Christos ,cu El pe tron unde toate ii sunt supuse.
Lupta nu se va incheia,va fi in fiecare zi insa sunt mai mult decat biruitor pentru ca sunt ascuns si zidit in Christos si cu El in Dumnezeu, batalia e deja castigata...curaj!

0 comentarii:

Search