loading... Nuante de diversitate!
23 mai 2013 | By: Kostinush

Why am i discouraged?

  Why am I discouraged? Why is my heart so sad? I will put my hope in God! I will praise him again - my Savior and my God!Psalm 42:11 NLT
De ce sunt descurajat?De ce inima mea este asa de trista? Imi voi pune nadejdea in Dumnezeu! Il voi lauda din nou,Salvatorul meu si Dumnezeul meu!(psalm 42vs11)
 De ce sunt descurajat?Sau mai bine spus de ce ma descurajez atat de usor? Ma intreb uneori in ultima vreme de ce noi ,crestinii practicanti suntem atat de usor de clatinat in fiinta noastra ca oameni?  
Bate un pic vantul si tremuram de spaima cu ochii atintiti catre orizont in asteptarea furtunii cumplite care cu siguranta ne va distruge fiintele,viata.
Ne chinuim sufletele,vietile ,familiile ca asta inseamna sa fi crestin,sa suferi sa fi pedepsit atunci cand calci stramb ,aici nu avem nici o bucurie totul este acolo intr-un viitor indepartat,zilnic trebuie sa spunem rugaciunile care il multumesc pe acel dumnezeu care tre' sa ma duca in cer.
Stau si ma uimesc eu pe mine ...heyy, sigur ca sunt descurajat pentru ca eu nu mai sunt copilul lui Christos,eu cred in alt ceva,sunt invatat un sofism pagan mascat in crestinism(sofistii credeau  ca trupul,trebuie sa fie pedepsit pentru a castiga praguri spirituale sufletesti,trupul cu placerile lui trebuia condamnat si stapanit prin orice forma si metoda pentru a putea ajunge un om spiritual).
Dumnezeu ,Tatal meu imi spune de atatea ori ca nu ma va parasi niciodata cu nici un chip,sunt al lui e scris numele lui pe mine,in fiinta mea,orice as face raman copilul lui.
Stii asta,stiu asta? Ma iubeste asa cum sunt ,imperfect ,murdar,cu pete pe haine ,cu noroi in par...asta nu schimba faptul ca sunt copilul lui..
De ce sunt trist? Oare nu merit sa rad,astazi si sa ma bucur de lucrurile mici din viata,chiar si de un ruj(pana la urma sunt o femeie careia ii plac lucrurile frumoase).
Daca nu ma pot bucura aici de ceea ce este nesemnificativ in viata,stiti din punctele acelea nesemnificative ,punct cu punct adunate creeaza o linie,cum ma voi putea bucura ....acolo..de cel ce este bucuria?
De ce imi este frica sa traiesc? Imi chinuiesc fiinta ,viata si familia intr-un sofism care nu aduce ...viata,bucuria ,de teama sa nu gresesc caci poate voi fi pedepsit ca un copil de gradinita!
Recompensa pentru fapte bune,pedeapsa pentru faptele rele..hmm...asta e VIATA?
Acesta este crestinismul? 
Daca da este unul fals! Si cu siguranta nu aduce nimic bun . Dar nu e nimic...sunt descurajat si cu inima trista(descurajat si intristat de invataturi false) Il voi lauda din nou pe Slavatorul meu si Dumnezeul meu...pentru ca este TATAL meu! De aceea imi pun nadejdea in EL!

0 comentarii:

Search