loading... Nuante de diversitate!
8 iunie 2013 | By: Kostinush

My Hope Is In You !

    S-a incheiat un capitol din viata ta si a mea,o saptamana s-a terminat o alta sta sa inceapa putem spune ca, de maine vom deschide prima fila dintr-un nou capitol al acestui dar care este viata.O pagina alba ,inca nescrisa asteapta in liniste sa fie infrumusetata cu fiinta noastra cea de zi cu zi,cu deciziile noastre, dintre cele mai marunte dar valoaroase sau poate fi mazgalita pana la scrijelire de uratenia noastra sufleteasca. 
Poti sa alegi de astazi ce vei scrie maine pe pagina vietii tale ,sa te gandesti ce floare frumoasa ai putea contura prin bucuria sufeltului tau,prin pacea mintii tale ,prin puterea spiritului tau. Imi pun nadejdea in Domnul ,ma incred in El ,si cuvintele acestea nu sunt goale ,sunt o lauda la adresa Dumnezeului Creator,Tatal meu si o pot face strigand din toata fiinta inca de astazi .
Chiar daca poate azi nu imi vine sa strig de bucurie ,sa imi declar increderea intr-un Dumnezeu nevazut,sunt prea obosit ca sa mai am putere sa fac asta ...nu uita spiritul fiintei tale este din Dumnezeu si el iti poate da putere sa faci asta ,daca vrei sa il lasi sa actioneze si sa invioreze trupul tau in toata intregimea lui. Bucura-te astazi cu Aaron Shust prin melodia My Hope Is In You si aseaza-ti nadejdea si increderea de astazi pentru reusita intr-o armonie si frumusete deplina a paginii vietii tale de maine. Un Wekend binecuvantat.

0 comentarii:

Search