loading... Nuante de diversitate!
18 august 2013 | By: Misu Radovici

Piese personale (locul 13)

De mai mult timp am inceput un periplu in lumea pieselor mele personale. La un moment dat ajunsesem la locul 15 ... si apoi a urmat o pauza lunga ... poate prea lunga in care nu am mai spus nimic pe acest subiect. Apoi a venit randul (logic, nu-i asa :D) pentru piesa de pe 14 ... si apoi o noua pauza. Si iata ca acum ... la mai bine de o luna de la acel moment ... a venit randul piesei 13 ... o piesa interesanta, cu o linie melodica extrem de incitanta as putea spune si cu niste versuri cu adevarat provocatoare.
De ce? Pur si simplu pentru ca te provoaca sa te gandesti la sensul unei vieti create pentru a raspunde la intrebari de genul... pentru ce, de ce, si multe intrebari asemanatoare.
Daca poate inca nu stii pentru ce existi, care ti-e scopul (si multe alte questions asemanatoare) ... atunci poate ca raspunsul este (intr-o oarecare masura) si in piesa de azi ...
Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie.
Enjoy!
PS: am ales in mod special varianta de concert :D

0 comentarii:

Search