loading... Nuante de diversitate!
12 august 2013 | By: Kostinush

There and back again!

  Si a trecut si acest revelion spiritual al anului 2013-2014! Am urcat pe munte si am coborat ,insa totul este galagie si zgomot in jurul meu cu greu ma pot adapta la viata agitata a orasului. Inca lucrurile nu sunt asezate in fiinta mea ,astept inaintea Domnului sa se linisteasca apele sa pot vedea clar si deslusit drumul inainte.Plopul de anul acesta a fost deosebit ca de fiecare data ,a avut parfumul lui specific ,ne-a intampinat cu tainele lui tacut si parca mohorat in primele zile. Insa pe masura ce am inceput sa-l descoperim pe "Plopul 29" ,sa-i descoperim secretele am inteles cat de mult ma iubeste Tatal meu.
"There and back again!"
Am plecat cu anumite bagaje si m-am intors cu altele mai interesante si cred ca pana la anul tot voi despacheta la ele si voi ramane uimita de valorile si de comorile pe care le voi gasi in ele. Nu mai pot innoda sau reface legatura cu omul care am fost inainte de a urca pe munte ,am avut de acolo de sus o priveliste care mi-a taiat rasuflarea dar mi-a si aratat orizonturi noi pe care acum incerc sa le cuceresc si sa imi fac un plan pentru a le cuceri.
Multumesc "Plopu 29"!

0 comentarii:

Search