loading... Nuante de diversitate!
29 octombrie 2013 | By: Kostinush

Beck Corlan

   Ca un mare iubitor de muzica ce sunt si fost dj. de radio ,sunt neintentionat pot spune tot timpul in cautare si aflare de muzica noua si buna deasemenea. Muzica a fost intotdeauna marea mea pasiune,pentru mine o zi buna incepe cu o muzica buna.
Cum am aflat de Beck Corlan? hmm...intamplator in mijlocul unui uragan de comenturi pe facebook mi-a aparut ,si mie neansemnata un coment cu care am fost mai mult decat de acord.
Am ramas surprinsa in mod neplacut de limbajul aruncat chiar de persoane de la care am asteptat mai mult. Asa am aflat ca persoanele care imi pareau mature in ganduri si scrieri sunt de fapt ...falsuri. Dar sa trecem peste asta..:)...imi zic hai sa vad si eu ce a produs uraganul asta asa fioros .
Am urmarit emisiunea 100% Garantat,o emisiune pe care imi aduc aminte ca o urmaream cu mare interes acum ceva ani in urma,uimita ca mai exista.
Ce pot spune?
Nimic! ...Da ..Nimic!
O fiinta de mare calitate ,o generatie viitoare din care ma bucur sa fac si eu parte pentru ca ,cu mare bucurie am constatat ca avem aceleasi idei ,aceeasi gandire. Se incepea un gand in emisiune si eu il terminam inainte de a se incheia subiectul.
Frumos !
Am capatat speranta si increderea ca avem un viitor  ,cu oameni tineri maturi si de caracter ...atat pot spune.
Muzica buna,foarte buna pentru toata lumea. Orice om in lumea asta are o suferinta ,o durere asta va garantez iar o muzica cu un mesaj de incurajare si mangaiere nu-i strica nimanui nu-i asa? Asta e Credinta pana la urma ...decat sa canti .."pocaieste-te omule!" mai bine ai canta " planul meu pentru tine e pace si dragoste,sunt cu tine ,nu te voi parasi". Nu crede-ti ca ar lumina mai puternic un asemenea mesaj in intunericul acesta al disperarii si fricii ,intr-o lume fara speranta?

0 comentarii:

Search