loading... Nuante de diversitate!
10 octombrie 2013 | By: Kostinush

Sunt...ceea ce aleg sa fiu



    Ce iti doresti de la viata ,de la tine?Am inteles in ultima vreme ca Dumnezeu nu face minunile la care m-as fi asteptat ca este mult mai uman decat am crezut ca imi da posibilitati peste posibilitati sa aleg ceea ce vreau sa fiu ca in mare parte ceea ce sunt si ceea ce e viata mea depinde de mine de actiunile mele de alegerile mele.Poate te intrebi,ce cuvinte mai sunt si acestea? Tati ,Jahveh ne-a dat totul,toate uneltele de care avem nevoie de a fi copii Lui insa daca le folosim sau nu depinde de noi ,ne creeaza cadrul in care sa ne nastem  sa crestem sa ne schimbam sa ne cunoastem ...cine suntem ,sa cucerim situatii sa fim infranti sa ne ridicam .Victoria Osteen spune asa de frumos ..."Cateodata Dumnezeu ne scoate afara din zona noastra de confort cu scopul de a ne intinde (ridica) pentru a ne pune in practica credinta. E posibil sa nu ne placa si e posibil sa nu fie intotdeauna confortabil,insa Dumnezeu ne iubeste prea mult ca sa ne lase asa cum suntem."
Esti gata sa intampini situatii noi si de neanteles in viata ta?
Nu da vina pe "diavolul care te ispiteste" caci e posibil sa fie chiar Tatal tau care iti da unealta potrivita pentru a afla cine esti.
Nu va face minuni de genul ,in seara asta m-am culcat un om cu un fel de caracter sa zicem urat si maine dimineata m-am trezit cu un caracter de om integru nici nu va pica asa din cer in timpul unor rugaciuni puternice in atmosfera de cer  caracterul unui om integru peste mine...nu ,nu astea sunt minunile Tatalui pe care le poate face in viata unui om.
Stiti care este minunea?..E atunci cand in mijlocul unui necaz cand sunt intr-o situatie fara iesire ,raman in credinta raman un om de caracter  nu ma las purtat de val incolo si incoace,stau in picioare in mijlocul durerilor de orice fel ma bucur de El ,de Tatal meu ,de ceea ce este El si ii cant o cantare noua.
Astea sunt adevaratele minuni din viata noastra,a mea si a ta, dar...toate acestea sunt alegeri ... iar alegerile mele...sunt eu.
Ce vrei sa fi ,ce iti doresti de la viata ta ? Minuni ,lucrari mari ?
Alege intelept ceea ce esti si le vei avea in fiecare zi in viata ta.


Jonathan Thulin Babylon 
We paint our colors to get close to you, paint it black and blue but we don't get through cause you wanted different colors from the start placed it in our hearts wrote it on the wall
We mean well till we bleed we are troubled indeed

Chorus: Because our hearts are in babylon, our will is strong but the truth is a killer and as we speak with the tongues of men you will descend and down will come babylon

 We cross our fingers for prosperity I, myself and me where's our dignity we shake our fists at all the bad there is when the problem is we're the cause of it
We mean well till we bleed we are troubled indeed

Chorus: Because our hearts are in babylon, our will is strong but the truth is a killer and as we speak with the tongues of men you will descend and down will come babylon

Bridge: We need to march march march till the walls come down watch it fall like snow just like Jericho

0 comentarii:

Search