loading... Nuante de diversitate!
1 decembrie 2013 | By: Misu Radovici

La multi ani ... Romania!

Astazi se implinesc 95 de ani de la unirea celor 3 principate romane. Cu siguranta ca nu e un lucru nou. Toata lumea (ar trebui sa) stie asta. 95 de ani tumultosi in care natiunea noastra ... a trecut prin multe. Si inca mai trece. Ieri am hotarat sa imi petrec timpul alaturi de Kos si cativa prieteni dragi (se stiu ei cine) in ceea ce eu as numi "adevarata capitala" ... Alba Iulia, care incet incet devine o adevarata metropola europeana rivalizand in momentul de fata cu orice oras din aceasta Europa. Un eveniment frumos, o organizare interesanta, ampla si deosebita. Am avut multe de vazut ... ne-am bucurat de putin soare, lume adunata din colturi si colturi ... si de o seara plina de incarcare emotionala. De la reinaugurarea cetatii Alba Carolina (latura de vest a santurilor cetatii), la workshopul interesant de torte a Cercetasilor Romaniei, continuand cu un spectacol interesant "Salve Regina" dedicat celei ce a fost prin participarea sa o contributie marcanta la realizarea unirii Regina Maria ... desfasurat in Biserica Romana-Catolica Sf. Mihail ... continuand cu aprinderea iluminatului de sarbatori in intreg orasul si un interesant concert de colinde din aceasi biserica ... evenimentul a fost unul pe cat se poate de demn de un eveniment comemorativ marcant al istoriei noastre zbuciumate.
Ce as putea sa zic la acest final de sarbatoare ... decat ... LA MULTI ANI ROMANIA!

0 comentarii:

Search