loading... Nuante de diversitate!
5 aprilie 2014 | By: Misu Radovici

Modificare efectuata!!! (finally) :)

UPDATE 16:45:
Tin sa le multumesc tuturor celor ce au contribuit cu propuneri la completarea si marirea acestei liste. Si daca se intampla sa auziti vreo piesa awesome ... nu va sfiiti sa share informatia si eventual un link ...
Thanks again all!!!
:handshake: :wink:

UPDATE 15:48:
Modificarea a fost incheiata!
Acum in lista sunt ... 101 piese! (daca altii au dalmatieni eu am piese muzicale ... LOL).
Si cum pe ultima suta de metri am primit inca o lista lunga ... anumite piese au ramas (momentan) in afara topului de preferinte.
Insa nu se stie niciodata ce ma apuca :wink: ...
Lista de redare piese  => Update complet!!!
Postare initiala 12:39:
Am inceput sa lucrez la schimbarea listei de redare de pe blog (asa cum de fapt am si promis).
Acum exista destule piese pentru a face TOP100.
Asa ca in weekendul asta o sa auziti chestii noi langa cele deja existente (si ceva modificari de pozitii) ...

0 comentarii:

Search