loading... Nuante de diversitate!
7 decembrie 2014 | By: Misu Radovici

De vorba cu mine insumi (3): "Ce vad ... ce vezi ... ce cauti???"

A trecut ceva timp de la ultima postare de gen "De vorba cu mine insumi". Asta nu inseamna ca acest lucru a fost abandonat sau ca nu mai mai avut timp de discutii "private" cu propria-mi persoana. ci pur si simplu timpul a fost dramuit si impartit cat mai eficient pentru activitatile zilnice care trebuia efectuate. Cei ce ma cunosc stiu ca atunci cand decid sa fac ceva ... fac acel lucru cum stiu eu mai bine, investind in acel lucru (lucruri) tot ceea ce am eu mai bun. Ei bine in ultima perioada am observat un mod interesant de a privi lucrurile la persoane din jurul meu (fie ca e vorba de serviciu, grupul de prieteni etc). Iar acest lucru m-a dus inspre un gand interesant care s-ar formula cam asa: "When you look for flaws, you will find them. When you look for beauty, you will find it. It's all about your focus. What things are you choosing to focus on?" (Atunci cand cauti defecte, le vei gasi. Atunci cand vei cauta frumusete, o vei gasi. Totul depinde de focalizarea ta. Pe care lucruri alegi sa te concentrezi?)
La ce te uiti si ... mai important cum?
Imi aduc acum aminte de cuvintele lui Bob Gass care spune: „Cuvintele tale sunt ca nitroglicerina: pot vindeca inimi sau pot distruge poduri.
Ce alegi sa vezi? Ce alegi sa cauti? E ... doar o chestiune de ... OPTICA!!! 

0 comentarii:

Search