loading... Nuante de diversitate!
31 decembrie 2016 | By: Misu Radovici

Bilant de ... nestemate!!!

     Ultima zi a anului aduce cu sine o premiera. Interesanta zic eu. De ce anume? E simplu. Pe blogul unde public citatele interesante pe care le intalnesc si care imi starnesc curiozitatea (si nu numai) si pe care decid sa le pastrez intr-o forma organizata si usor accesibila ulterior, Nestemate peste veacuri am inceput in urma cu destul de mult timp un proiect pe care l-am intitulat "Un gand pentru astazi". Ei bine, desi in anumite momente nu am putut posta sau poate din cauza altor proiecte care mi-au ocupat timpul am omis sa fac postarile zilnice, astazi "Gandul pentru astazi" atinge cifra 1000. Nu am planificatsa se intample asta ... ci pur si simplu s-a intamplat.
O calatorie minunata si impresionanta inceputa acum mult timp (cativa ani buni).
Acum ... in prag de sfarsit, respectiv, nou inceput (de an bineinteles) ma gandesc serios la a continua acest proiect sau a-l redefini pastrandu-i o forma relativ asemanatoare?
Oricum, ideea e faina ... iar eu mai am cateva ore timp sa ma gandesc cum o sa continue proiectul incepand de maine!
Important e ca o sa continue!!!
https://nestematepesteveacuri.blogspot.com/

0 comentarii:

Search