loading... Nuante de diversitate!
2 aprilie 2017 | By: Misu Radovici

Drum nou inspre (ne)cunoscut!

E foarte interesant cum viata inchide sau deschide anumite drumuri. Zilele astea am primit o veste interesanta (si nu, nu o sa intru in detaliile legate de acest aspect). Vestea asta ... deschide un drum vechi ... sub o noua valenta. Un drum nou inspre (ne)cunoscut!
Sincer, mi se invart prin cap tot felul de idei, modalitati de abordare si, poate mai mult ca oricand, o sumedenie de intrebari.
Tot ceea ce pot face e sa iau fiecare zi asa cum vine, sa nu fac planuri prea indepartate, sa privesc inspre aspectele pozitive pe care aceasta experienta le-a adus ... si sa incerc sa-mi demostrez, mai mult decat oricui, mie ... ca pot excela la ceea ce mi-am propus inca de cand am ales, in mod indirect, acest drum!
Pasesc increzator, in ciuda tuturor intrebarilor ... inspre (ne)cunoscutul ce s-a deschis inaintea mea.

0 comentarii:

Search