loading... Nuante de diversitate!
7 iunie 2010 | By: Misu Radovici

Back again ... :)

Time to be back ... A fost o saptamana superba ... Marea Adriatica a fost superba ... soarele la fel de generos ... timpul excelent ...
O vacanta extrem extrem de frumoasa ... o calatorie la inaltme ... sper ca sa se repete si cu alte ocazie si sa fie cel putin tot atat de super ca si cea de acum :)
Vor urma si ceva poze ... insa datorita faptului ca tocmai ieri seara am ajuns nu am apucat sa le descarc ... inca :P ...
Tot ce pot sa spun e ca am vazut oameni cu adevarat bogati care nu pun atat de mult pret ca sa arate ca sunt bogati ... am vazut oameni care pot sa zambeasca toata ziua ... am vazut oameni care pot arata liniste si pace pe fetele lor ... am putut sa stau pe plaja si sa aud clopotele bisericilor chemand oamenii inspre ele ... am putut vedea oameni mergand binedispusi inspre aceste locasuri ... Nu contest faptul ca se pot gasi si acolo probleme, lupte cu traditia sau alte lucruri care pot aduce "umbre" in acest tablou ... Ca si oricare dintre noi ... "furtunile" pot veni si pot pleca si la ei ... insa un lucru imi va ramane intiparit perfect ... LINISTEA si SERENITATEA lor ...
Urmeaza si ceva poze ... in zilele viitoare ... 

0 comentarii:

Search