loading... Nuante de diversitate!
23 iulie 2011 | By: Kostinush

WARNING !

Astazi va propun un video care pe mine sincer m-a trezit din putina somnolenta spiriuala pe care o mai aveam, caci Domnul e asa de bun cu mine incit mi--a dat un an prin care m-a trezit asa incit m--am ridicat in picioare chiar daca poate eram inca somnoroasa, well ...... in aceasta saptamina parca m--am trezit cu totul ....... hm.... Tu sti cit esti de treaz? Nu vreau sa creez panica cu acest video nu aceasta este intentia mea si cred ca nici al fratelui care a creat acest material. Mi--as dori sa te faca sa te ridici in picioare si sa deschizi ochii bine caci e vremea sa lasi in urma acele mofturi de copil razgiat si sa treci la lucruri serioase! Dumnezeu mi--a vorbit acum un an, ca sa zic asa, ca a venit vremea in care, cine este cu Dumnezeu si in Dumnezeu rezista si cine are mofturi si este usor in tot ce este important in relatia cu Dumnezeu nu va fi bine cu el deloc . In ceea ce ma priveste am luat in serios acest indemn si pot sa spun ca vad cu ochii ca acest cuvint se implineste ! Intreaba-te astazi -- Esti tu aproape de inima lui Dumnezeu? Cunosti tu viziunea si voia lui Dumnezu in ceea ce priveste viata ta? Esti sigur ca asa cum traiesti acum e viziunea LUI pentru tine? Evenimentul de ieri m-a determinat sa postez acest video de astazi si tot ce va mai urma in urmatoarele postari.Trezirea care mi-a dat-o Dumnezeu prin acest video consta in doua lucruri ..... daca le pot numi asa .... unul este- ca sunt toate evenimente recente din ultmii 2 sau 3 ani ....hm...... iar al doilea este acel om de stiinta care apare la finalul acestui video un om asiatic cu parul alb ..... pot sa zic unul din cei mai mari oameni de stiinta din lume la ora actuala pe care eu l--am ascultat si vazut de nenumarate ori -- recunoscind ceva ce m--a socat ....... cum ca nu ar avea nici o explicatie pentru fenomenul astral care apare imagini ,cum ca nu a vazut niciodata asa ceva nu se stie de asa ceva sau ce ar putea fi ....hm....Accepta astazi sa te trezesti!

0 comentarii:

Search